Колата отдавна е нещо повече от средство за придвижване. Тя е социален статус, индивидуалност, престиж, рекламно поле, а за някои дори къща. Напоследък все повече хора се опитват да вкарат цвят и десен в обичайните скучни, едноцветни возила.
Дори рекламните агенции съветват клиентите си да заложат на креативни изображения за по-висока ефективност.
Козметичната марка Sephora избра mini cooper -ите за медиатор на красотата. Тяхната рекламна кампания покри десетки автомобила с шарени картини, които радваха хиляди в Ню Йорк.
Сочни устни, гримирани очи и наситени цветове превърната возилата в произведение на изкуството.
Докъде стига въображението на творческите отделите вижте в галерията ни!




Централна емисия
Спасиха мигранти, превозвани в потенциален метален ковчег от София към Гърция
Временен автобус замества метрото по ключова линия в София през уикенда (+КАРТА)
Пакистански астронавт ще посети китайската орбитална станция „Тянгун“
Обсерваторията „Вера Рубин“ откри огромен звезден поток
В монголската пустиня издигат „марсиански“ лагер
Тъмната материя се подчинява на гравитационни „кладенци“
Лаутаро Мартинес e под напрежение!
Кристина Ич
Ван Дайк чакал до последно оферта от Реал Мадрид
Роналдо не мисли за пенсия, иска да забие 1000
Тест: Коя емоция управлява живота ви в момента?
Пълнолуние в Телец на 5 ноември – портал към изобилие и сбъдване на желания
Сила на всяка възраст – 3 причини жените да вдигат тежести
Нов нехормонален медикамент при менопауза одобри FDA
Памуклийка – древна билка от помощ при съвременни заболявания
Захарен диабет тип I при деца - хранене и инсулинолечение
В УМБАЛ „Света Марина“ – Варна спасиха петдневно бебе с рядка вродена аномалия
Остави коментар