IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Chernomore Start.bg Posoka Boec

Креативност на почит по улиците

17 февруари 2012 13 15

Световни брандове творят нов вид улично изкуство

Креативност на почит по улиците

Много световни компании започнаха да навлизат в зоната на изкуството със свои нестандартни рекламни съоръжения. По принцип ледът, по който ходят е много тънък, тъй като лесно ефектът може да бъде превърнат в дефект. Ако не е добре премерено това изкуство може да изглежда на публиката прекалено помпозно, странно и неразбираемо, особено когато става въпрос за рекламни конструкции, изградени на обществени места. И обратно - ако рекламното съоръжение е добре измислено, то може да сътвори чудеса по отношение на добрия имидж и продажбите на дадена компания.

Брандове като Absolut, BMW, Nike иd Adidas, го правят от години и то с много добри резултати. Тези марки създават нещо като нов вид изкуство, което вълнува хората и ги кара да говорят дълго за него.

Събрахме няколко примера за брандирано и небрандирано рекламно изкуство, изложено на обществени места и се надяваме, че то все повече ще измества скучните билбордове и стандартните светещи реклами.

Двайсет-метровия „Човек с топка" на Nike, направен от 5500 хиляди бразилски фурболни топки, беше един от хитовете на Йоханесбург по време на Световното първенство по футбол в Южна Африка. Статуята – шедьовър се намираше пред Carlton Mall Atrium, а дизайнът й беше направен така, че топките да могат да бъдат използвани и дарени на младежта в държавата-домакин, след края на спортния форум.

По същото време, но в Кейптаун, Coca Cola изгради статуята на „Лудият мъж", която беше направена от 2500 бутилки кола и тежеше 25 тона.

В музея на BMW в Мюнхен пък има „Кинетична скулптура" от 714 метални кълба, които сякаш плуват в пространството. Според създателите на това съоръжение, то представлява метафора на процеса „на търсене" в дизайна.

Когато е оригинално, свежо и забавно, този вид рекламно изкуство предизвиква истински овации!

Разгледайте и другите рекламни скулптури в галерията ни!

Автор - снимка
Автор на статията:
Teodora Dragoeva

КоментариКоментари