Сещате ли се за любимата ви реклама за перилен препарат? Нито една не се откроява, нали? Може би, защото всички реклами за прах за пране, които сме свикнали да гледаме в българския ефир, са горе-долу идентични.
Не така обаче стоят нещата по света. Далеч от България, в Сингапур, креативна рекламната агенция Lowe решава да подходи по-различно. За целта наема световният шампион по пясъчни скулптури Йохен Тан.
Сингапурският творец създава поредните си пясъчни шедьоври, като за целта използва 18 тона пясък. Кампанията е озаглавена „Мръсотията е нещо добро“, като има за цел да насърчи децата да опознаят света около тях, да играят навън и да не се притесняват да се нацапат.
Снимка: myrandomstuff.se
Пясъчните скулптури са истински произведения на изкуството, с изключително внимание към детайлите. В кампанията взимат участие и деца, а всяка една от трите скулптури е с различна тематика – парк, космос и земя.
Снимка: myrandomstuff.se
Снимка: myrandomstuff.se
Вижте и процесът по създаването на пясъчните фигури: