Сещате ли се за любимата ви реклама за перилен препарат? Нито една не се откроява, нали? Може би, защото всички реклами за прах за пране, които сме свикнали да гледаме в българския ефир, са горе-долу идентични.
Не така обаче стоят нещата по света. Далеч от България, в Сингапур, креативна рекламната агенция Lowe решава да подходи по-различно. За целта наема световният шампион по пясъчни скулптури Йохен Тан.
Сингапурският творец създава поредните си пясъчни шедьоври, като за целта използва 18 тона пясък. Кампанията е озаглавена „Мръсотията е нещо добро“, като има за цел да насърчи децата да опознаят света около тях, да играят навън и да не се притесняват да се нацапат.

Снимка: myrandomstuff.se
Пясъчните скулптури са истински произведения на изкуството, с изключително внимание към детайлите. В кампанията взимат участие и деца, а всяка една от трите скулптури е с различна тематика – парк, космос и земя.

Снимка: myrandomstuff.se

Снимка: myrandomstuff.se
Вижте и процесът по създаването на пясъчните фигури:




Централна емисия
Емилиян Гебрев: България е основен оръжеен доставчик за страни от бившия Варшавски договор
Централна емисия
Антитела, проектирани от изкуствен интелект, ще бъдат тествани на хора
Признаци за бъдеща катастрофа в Антарктида
Разкриха влиянието на Марс върху климата на Земята
НАСА да изпрати хора на Марс възможно най-скоро
Огромно признание за български съдия
Арда изненада Черно море на „Тича“ и е на ¼-финал
Надал претърпя операция и се пошегува
Паника! Ман Юнайтед в неведение заради три звезди
Протеинова рецепта с пуешко и боб
Бърза рецепта за кисело зеле
Дневен хороскоп за 13 декември, събота
7 малки ритуала за съживяване на любовта
Чрез микропластмасата се разпространяват опасни бактерии
Клиника по неврохирургия в УМБАЛ „Св. Иван Рилски“ отпразнува своята 20-годишнина
Защо се будим малко преди алармата?
Наследствена ли е шизофренията?
Остави коментар