Рекламата е нещо без, което съвременният свят не може да съществува, поне не във вида, в който го познаваме. Дори световно известни марки понякога имат нужда от реклама, която да им даде нов тласък. Всъщност няма нищо по-приятно от иновациите. Те са движещата сила, която ни обогатява и прави светът толкова разнообразен.
Нестандартното, но забележително хрумване на Андре Хелер и Петер Мендел, представлява огромно човешко лице. Проектът носи името „Кристалоскоп“, тъй като рекламира кристалите Swarovski и едновременно с това има функцията на калейдоскоп, заради големите си кристални очи.
Гигантската инсталация се намира в австрийското село Ватенс. Със сигурност няма как да не бъде забелязана, макар идеално да се слива с природата наоколо. Акцентът на Кристалоскопът е огромно лице с кристални очи и водопад, спускащ се от устата му.
Вечер и през нощта се включват специални цветни светлини, които допълнително обогатяват и разкрасяват инсталацията. Дори и без тях, сама по себе си тя впечатлява с внушителни размери и страхотен замисъл.
Влезте в галерията и разгледайте гиганта с кристални очи.




Продължителните разходки удължават живота
Как са свързани бракът и дълголетието
Късна емисия
2024 г. вероятно е била най-горещата в последните 125 хил. години
Пробив в създаването на диаманти с помощта на електрони
В Китай се готвят да изстрелят ракетата Long March 2F с пилотирана мисия Shenzhou 21
SpaceX разработва „опростен“ подход към лунната мисия Starship
Одобриха продажбата на ЛА Лейкърс в НБА
Само един мач ще се изиграе на Боксинг Дей от Висшата лига
Уелсци шокираха Франк Лампард и лидера в Чемпиъншип
Олимпиакос излъга Апоел в грозен мач в Атина
Дневен хороскоп за 1 ноември, събота
Михаела Филева влиза в главна роля в мюзикъла „Тайната на музиката“
4 задължителни неща, които трябва да носите на Задушница
Cebu Pacific наема самолети от „България Еър“ за натоварения зимен сезон
Откриха нови сигнали в мозъка, чрез които се диагностицира Паркинсон
Кои храни са най-вредни за мозъка?
Как да разпознаем инфекциозна мононуклеоза в детска възраст?
Какво е козметичен фастинг и защо набира популярност?
Остави коментар