През 2012 г. рекламите станаха по-смели, по-агресивни, по-креативни, но и по-лъжливи. Интересните решения на някои рекламни агенции не бяха посрещнати с добро око от правителствата на различните държави и те бяха забранени.
Творците не трябва да бъдат ограничавани, но когато говорим за комерсиализъм, може би някои послания и картинки е по-добре да останат достъпни само за създателите си.
В стремежа на рекламните агенции да създадат нещо оригинално, което съдържа и необходимите съставки за успешна реклама (сексапил, власт...) се получават продукти, които биват заклеймени като расистки, сексистки, дискриминационни, порно и т.н.
Цензурата във Великобритания не спи и дори за разлика от много други държави се старае да не подвежда потребителя. Затова и най-много реклами са забранени точно в Обединеното кралство.
Вижте ги в галерията ни!




Ще успеят ли пазарни решения да решат проблема с "Лукойл"?
Сигнал от Бургас: След издържани изпити и платена такса МОН отказва магистратура
Централна емисия
Русия ще достави на Луната първите елементи за лунна станция до 2034 г.
„Най-евтиният в света“ хуманоиден робот струва само 1370 долара (видео)
Суперземя в съседство може да е най-доброто място за търсене на извънземен живот
Астрофизици са близо до разгадаването на тайната на неутриното
Тамара Джурич
Нов сърбин на Бат Венци ще прави сефтето за Славия
Ще изпадне ли Ботев Пловдив? "Канарчетата" с нова загуба
Пищната Уанда иска секс от звезда на Челси + СНИМКИ
Поверия за Димитровден
Дневен хороскоп за 25 октомври, събота
Изберете си цвете и вижте дали ще се сбъдне желанието ви
Късмет и пари за 4 зодии – ноември ще бъде техният месец
Болест на котешкото одраскване
XII национален конгрес по интервенционална кардиология – научни достижения, иновации и обмен на опит с терапевтична работа на живо
ИСУЛ обявява безплатни прегледи за рак на простатата през ноември
Пирогов провежда още един курс по първа долекарска помощ при инциденти с възрастни
Остави коментар