IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Chernomore Start.bg Posoka Boec

Сексът продава дори ковчези!

30 ноември 2013 10 00

Рекламен календар внесе смут в полската църковна гилдия

Снимка: Lindner Calendar

Снимка: Lindner Calendar

В рекламата едно от основните (не)гласни правила е, че сексът продава. Очевидно той може да продава всичко, включително и ковчези! Да не говорим, че от секс се умира – когато някой 65-70-годишен старец вземе повече сини хапчета, за да се гушка с младото 20-25-годишно зайче, може лесно да получи инфаркт. Компанията Lindner, която прави ковчези, е решила да заложи именно на сексапилни зайчета, които позират в различни ситуации, в които участва и ковчегът.

Обикновено хората не мислят за ковчези, преди да стане крайно наложително (след смъртта на близък или роднина) и вероятно не биха решили да си сложат такива на стената. Но пък мъжете сигурно ще размислят, след като разгледат тези разголени хубавици, които стрелят, косят, събират сено, женят се и какво ли още не в компанията на ковчези.

Макар и прекалено ексцентрична, кампанията се оказва ефективна. След излизането на календара, продажбата на продуктите скача до 11 000 на месец. Полската църква осъди кадрите, заявявайки че смъртта трябва да се уважава, а не да се смесва със секс, но това по никакъв начин не смути собствениците на Lindner.

„Синът ми имаше идея да създадем календар, така че да покажем нещо толкова сериозно, като цветно и красиво – красотата на полските момичета и на полските ковчези. Ние влагаме толкова старание в изработването на нашите ковчези, а целият ни труд изчезва само след няколко минути, тъй като после те се заравят в земята. Искаме да покажем, че ковчегът не е просто мебел, а мястото, в което лягаш за своя последен сън. Той не е религиозен символ, а продукт. Защо хората се страхуват от ковчезите, а не от бизнес костюмите, козметиката или бижутата“, коментира календара Збигниев Линдер, собственик на компанията.

Фирмата е една от най-големите за производство на ковчези в Полша. Тя излиза на пазара през 2010 г. и залага на провокативната реклама. Приходите от необикновените календари отиват за благотворителност.

Кадрите от новия им календар можете да видите в галерията ни.

Автор - снимка
Автор на статията:
Мария Господинова

КоментариКоментари