IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Chernomore Start.bg Posoka Boec

Известни личности се превръщат в нестандартни рекламни лица

8 май 2014 09 23

Реклами на несъществуващи продукти с участието на музикални звезди

Снимка: David Redon

Снимка: David Redon

За съвременните знаменитости участието в рекламни кампании е още един изключително доходоносен начин, с чиято помощ могат да увеличат банковата си сметка. Известните личности слагат името и образа си върху реклами на козметика, дрехи, напитки и какво ли още не.

Какво би станало обаче, ако същите тези популярни лица се пренесат в „златната ера“ на рекламата? Години назад, когато рекламите изглеждаха по различен и чаровен начин. Един французин си е поставил за цел да отговори на този въпрос, създавайки колекция от разнообразни снимки.

Дейвид Редон, арт директор на рекламна агенция в Париж, пренася някои от най-известните музикални звезди години назад. Той използва техните образи и имената на популярните им песни, за да създаде неповторимо рекламно послание.

„Харесва ми смяната между ретро и поп култура, тъй като тези дни границата между изкуството и търговското е много тънка“, споделя самият Редон. Той споделя още, че създаването на една реклама отнема само няколко часа, макар процесът да изглежда по-трудоемък.

Влезте в нашата галерия и разгледайте някои от най-известните музикални звезди като нестандартни рекламни лица.

Автор на статията:
Милена Алексиева

КоментариКоментари

Анонимен ( преди 10 години )