За съвременните знаменитости участието в рекламни кампании е още един изключително доходоносен начин, с чиято помощ могат да увеличат банковата си сметка. Известните личности слагат името и образа си върху реклами на козметика, дрехи, напитки и какво ли още не.
Какво би станало обаче, ако същите тези популярни лица се пренесат в „златната ера“ на рекламата? Години назад, когато рекламите изглеждаха по различен и чаровен начин. Един французин си е поставил за цел да отговори на този въпрос, създавайки колекция от разнообразни снимки.
Дейвид Редон, арт директор на рекламна агенция в Париж, пренася някои от най-известните музикални звезди години назад. Той използва техните образи и имената на популярните им песни, за да създаде неповторимо рекламно послание.
„Харесва ми смяната между ретро и поп култура, тъй като тези дни границата между изкуството и търговското е много тънка“, споделя самият Редон. Той споделя още, че създаването на една реклама отнема само няколко часа, макар процесът да изглежда по-трудоемък.
Влезте в нашата галерия и разгледайте някои от най-известните музикални звезди като нестандартни рекламни лица.