За съвременните знаменитости участието в рекламни кампании е още един изключително доходоносен начин, с чиято помощ могат да увеличат банковата си сметка. Известните личности слагат името и образа си върху реклами на козметика, дрехи, напитки и какво ли още не.
Какво би станало обаче, ако същите тези популярни лица се пренесат в „златната ера“ на рекламата? Години назад, когато рекламите изглеждаха по различен и чаровен начин. Един французин си е поставил за цел да отговори на този въпрос, създавайки колекция от разнообразни снимки.
Дейвид Редон, арт директор на рекламна агенция в Париж, пренася някои от най-известните музикални звезди години назад. Той използва техните образи и имената на популярните им песни, за да създаде неповторимо рекламно послание.
„Харесва ми смяната между ретро и поп култура, тъй като тези дни границата между изкуството и търговското е много тънка“, споделя самият Редон. Той споделя още, че създаването на една реклама отнема само няколко часа, макар процесът да изглежда по-трудоемък.
Влезте в нашата галерия и разгледайте някои от най-известните музикални звезди като нестандартни рекламни лица.




Най-добрите упражнения по време на работния ден
Богдана Панайотова: Терзиев ми поиска оставката с SMS
Гигантска ударна вълна се разпространява през Млечния път
Опасна ли е за Земята черната дупка Gaia BH1
Как да пробудим съзнанието си
В САЩ откриха, че човешкото сърце е способно на самовъзстановяване
Пеп Гуардиола куфее след погрома над германци
Сангаре се закани: Левски е длъжен да тресне ЦСКА
Страхотна новина за Лудогорец
Казаха защо Левски мачка и къде е силата на "сините"
Пълнени чушки със сирене и леща
5 сутрешни навика, които променят фигурата (и настроението) ви
Четящите хора са 10 пъти по-щастливи от другите
Овесени кексчета с ягоди и крема сирене
Конференция: 15 години заедно за по-добър живот на хората с ревматологични заболявания
Антиподагрозни лекарства – видове и начин на приложение
Какво прави музиката с нашето тяло?
Използвате ли изкуствен интелект? А знаете ли как се отразява на мисленето?
Остави коментар
Анонимен
( преди 11 години )