Емблематичната за световната мода улица „Монте Наполеоне" от центъра на Милано се пренася за 3 дни в Пловдив" от Милано. Нестандартната визуализация е само част от многобройните атракции на 21-вия Италиански фестивал на красотата и прическата. Престижният международен форум за фризьорство, козметика и грим ще продължи до 24 март включително, съобщиха организаторите „Christian Of Roma Group".
Непосредствено след влизането си в Палата 2 посетителят се озовава в неповторимата атмосфера на „миланското ларго". 30 квадратни метра площ се оказват напълно достатъчни да се усети присъствието на лукса и поривът към красотата.
Посетителите ще имат възможност да вдишат естествения аромат на лавандулата без пестициди на щанда на „Rolland", която козметичният гигант от Болоня отглежда за суровина в екологично чисти райони на света
И тази година те залагат на успешния трипластен формат за провеждане на Италианския фестивал. Демонстрации по щандовете на иновативни техники за подстригване, боядисване и стайлинг ще се редуват с шоу презентации от сцената на методики и продукти за разкрасяване.
Едновременно с това в зала „България" на Конгресния център в панаира ще текат и техническите семинари. Те са безплатни, а участниците в тях имат уникалната възможност да усъвършенстват уменията си, черпейки знания и опит от 4-ма световни стилисти от доказаните марки „BES", „Alfaparf" и „Rolland", коментираха организаторите.
Ричард Томпсън от Великобритания и колежката му Вивика Дейвис разработват специфични техники на подстригване и боядисване с продуктите на „AlfaparfКолежката им Марта Ванучини от екипа на козметичния концерн „Rolland" ще внесе свежи идеи в оформянето на прическите и ефектното им оцветяване във втория ден на изложението от 14,30 ч.
Час по-рано любимецът на пловдивската публика Саверио Палма от модна група „BES" ще се развихри в неподражаем пърформанс, сътворявайки с ножици и гребен истински произведения на изкуството.
Струнен квартет „Интро" заедно с балет „Елика" ще открият Италианския фестивал на красотата и прическата с тематичното шоу „Ангели и демони". То е част от конкурсната програма за грим, обясниха организаторите. На същата тема трябва да творят и участниците в единия от двата раздела за прически. Във втория фризьорите се изправят пред предизвикателството за създаване на абитуриентска визия. „По този начин ще бъдем полезни с даването на идеи и за предстоящите балове", увериха организаторите. Ученическият конкурс за прическа е на тема „Етно пролет".
Пробно шофиране с най-новият CLА-клас на Mercedes-Benz предоставя на победителите в отделните категории на конкурсите фирма Балкан Стар, официален вносител на марката в България. За луксозния автомобил това ще бъде и предпремиера пред родна публика по време на Италианският фестивал на красотата и прическата. Дамите могат да получат информация за продуктова линия „ДОННА" във всеки филиал на UniCredit Bulbank, който е спонсор на събитието.
По време на Италианския фестивал на красотата ще бъдат обучени 40 екофризьори за „Зелени салони".