IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Chernomore Start.bg Posoka Boec

Повече от половината жени не харесват това, което виждат в огледалото

10 април 2013 14 40

Манията за подмладяване ги кара да не оценяват предимствата на възрастта и да не се грижат по правилен начин за визията си

Снимка: Dreamstime

Снимка: Dreamstime

Ключът към красотата не е в тялото, младостта или в скъпите дрехи, а в увереността на жените. И въпреки това 88 % се чувстват неуверени в себе си, а всяка втора не харесва как изглежда.

Ново проучване, проведено от козметичната органична марка Pai, в подкрепа на правителствена кампания, отправя апел към козметичните марки да променят рекламните си послания, агресивно насочени към подмладяването.

„Аз съм на 37 години и наскоро ми казаха, че дните, в които ще изглеждам добре и ще се чувствам така, са преброени и че трябва да вложа много усилия да „спася" красотата си и кожата си от бръчки", казва Сара Браун, основател на лейбъла Pai Skincare.

„Увереността във всяка възраст е истинският антидот срещу остаряването и окуражава жените да се погрижат, както за кожата, така и за цялостната си визия. Вместо да се стремят да се подмладят с десет години, дамите трябва да се опитат да дадат най-доброто от себе си, за да изглеждат фантастично във възрастта, в която са. Време е марките да отпразнуват красотата във всяка възраст и да помагат на дамите да се сдобият с увереност, като изпращат позитивни послания", допълва още дамата.

Правителствената кампания цели да накара нежния пол да се почувства добре в кожата си. Идеята е част от проекта на коалицията за „създаване на по-справедливо и равноправно общество", като се стреми да разшири определенията за красота, представени в медийното пространство.

Автор - снимка
Автор на статията:
Мария Господинова

КоментариКоментари