Минаха 20 години, откакто Мадона лансира на пазара книгата си пълна с откровения и голота „Секс". И ето, че голотата, от която тя никога не е бягала, я инспирира и за новия ѝ парфюм.
Провокативното видео, върви с редица фотоси а името му е „Truth or Dare" ("Истината или се осмеляваш").
Промо кадърът, който представя на целия свят аромата, изобразява голата Мадона, чиито гърди са покрити с надписа „Naked". Снимката е в два варианта – черно-бяла и цветна. На нея Мардж е подмладена значително, не се вижда нито една бръчица по лицето на 54-годишната мегазвезда. Позата ѝ напомня на нейна снимка отпреди повече от две десетилетия.
Сред основните нотки на аромата са праскова, ванилова орхидея, какаов цвят, момина сълза, кедър, тамян, орлови нокти и сандалово дърво.
Рекламната кампания на "Truth or Dare" е индиректна препратка към документалния филм на дивата, който се появи през 1991 г. и носи същото заглавие. 30-секундния клип пък ни представя провокативната звезда, която е полугола и е във черно-бялата винтидж стилистика, инспирирана от нейни видеа като Vogue и Human Nature. В клипа се чува гласа на Мардж, която пее: „Знам, не трябваше да се държа по този начин, знам, че добрите момичета не се държат зле. Но аз съм лошо момиче".
Въпреки провокативното представяне на парфюма, Мадона сподели, че той е в знак на почит към майка ѝ, която почина през 1963 г. от рак на гърдата.
„Най-старият ми спомен от майка ми е ароматът на нейният парфюм. Нося го навсякъде с мен. Тя винаги ухаеше на гардении и тубероза. Опияняваща смес – женствена и загадъчна", каза певицата.
За създаването на аромата Мадона е работила заедно с парфюмериста Стефан Билсън, а самият продукт се дистрибутира от Coty Inc.
Ето го и рекламното видео: