Зимата се асоциира с по-тежки аромати, до като за пролетта запазена марка отдавна са цветните нотки. AVON не изневери на това правило и представи най-новото си ухание, чието рекламно лице е певицата Мария Илиева.
Парфюмът се казва Sensuelle и съдържа бергамот, гардения, кашмирена дървесина и ванилова орхидея.
Ето какво сподели и прелестната Мария за новото ухание: „Sensuelle истински ме вдъхнови, защото е парфюм за нежната и чувствена жена и провокира най-женствената ми същност. Световноизвестните майстори парфюмеристи като Оливие Кресп и Хари Кремон са съчетали нотките на гардения, кашмирена дървесина, орхидея и бергамот в една съвършена хармония. Всяка нотка изключително фино „разкрива" различните лица на моята чувственост . Затова Sensuelle е универсален ключ към неповторимата аура на всяка дама – той държи знанието за всички женски чувства и настроения."
Снимка: AVON
Мария Илиева е втората българка, която AVON избира за свое лице в България след Ивет Лалова през 2012 г. Съвместната историята на българската поп-икона и AVON започва още преди 10 години, когато тя става първият посланик на кампанията на AVON срещу рака на гърдата „От любов към живота". Прелестната Мария продължава да демонстрира загрижеността си към тази важна за българската жена тема активно и до днес. Така Мария се нарежда между имената на Салма Хайек, Рийз Уидърспуун, Мила Йовович и Фърги, които са глобални посланици на бранда през годините.