IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Chernomore Start.bg Posoka Boec

Аромат, който свързва: s.Oliver SOULMATE

8 август 2013 09 24

Новите аромати на марката са красив израз на понятията „заедност" и „споделяне".

Снимка: s.Oliver

Снимка: s.Oliver

Мотото на s.Oliver е „Истинска мода за истински хора" се фокусира върху автентичността, страстта и спонтанността. Същото важи и за новия аромат на марката - s.Oliver SOULMATE.

Индивидуалността и радостта от живота са двете характеристики, които споделят парфюмите на бранда. Следвайки стъпките на няколко успешни лансирания на аромати, включително s.Oliver и s.Oliver Original, през август 2013г. се появи новата двойка аромати s.Oliver SOULMATE.

Те са красив израз на понятията „заедност" и „споделяне". Живеем в свят, воден от технологиите, който всеки ден ни поставя пред нови предизвикателства. s.Oliver SOULMATE са създадени именно за хората в този забързан живот, които държат на приятелството и които са готови да си вземат почивка от суматохата на ежедневието, за да се порадват на чувствата - близост, принадлежност и доверие.

Идеята на s.Oliver SOULMATE представлява близката връзка, която притежават двама души: сродната душа знае какво мисли и чувства другият; той или тя е този, който допълва и разбира другия - без необходимост от дълги обяснения или искания. Магията на истинското сходство е уловена в новите аромати s.Oliver SOULMATE.

s.Oliver SOULMATE за жени е модерена и топла интепретация на мускус, която излъчва женственост. Свежи връхни нотки от мандарина и червени боровинки, следвани от сърцевина, изградена около цветен букет от фрезия, хелиотроп и божур.

Стилният, пикантно-дървесен аромат s.Oliver SOULMATE за мъже се простира между свежестта и чувствеността. Във връхните нотки шафран и мандарина са подсилени от черен пипер.

Снимка: s.Oliver

Дизайнът на флаконите е изчистен, но красив и има декоративни акценти.

Стилната розова кутия на s.Oliver SOULMATE за жени е украсена с деликатни мотиви: с типичната капкопивдна извивка и цветните мотиви, шарките напомнят наа Ренесанса. Мъжкият аромат е представен в матова сива кутия с класическа мъжествена шарка: дизайн, който пресъздава топлота и хармония до последния детайл.

Сюжетът, който следва кампанията разказва история за двама души, които се преоткриват, докато разглеждат апартамент. Първоначално виждаме всеки от тях по отделно, след това привличането между тях и накрая, като сродни души в пламенна прегръдка. Един от ключовите моменти в рекламата е, когато главните герои се заиграват с рамка (на снимка). Рамката илюстрира идеята, че двойката иска да запази завинаги този момент.

Автор - снимка
Автор на статията:
Teodora Dragoeva

КоментариКоментари