Римските богини винаги са били символ не просто на красота, а на класа – нещо, което е непреходно във времето и прави дамата ценна жена.
Улавянето на това усещане за сила и високо ниво никога не е било лесна задача, но има елементи, които го пресъздават чрез най-запомнящите се рецептори – сетивата.
Богинята на Bulgariе новият аромат Goldea, The roman nigh, който вдъхновен от гледката на вечния Рим в полунощ, улавя блясъка на супермодел. Интензивният аромат на цветен мускус и оригиналния аромат Goldea е естествена еволюция на едно златно вдъхновение. Рекламно лице и муза на аромата е супермоделът Бела Хадид, която влиза в ролята на съвременна римска богиня.
Истинско киноприключение към новото попълнение в ароматното портфолио създава Глен Лучфорд, който проследява Бела Хадид, докато следва сърцето си в звездния град. Известен с различния си подход към филмите, Лучфорд разкрива суровата и вълнуваща страна на избора на живот.
За аромата
Bulgari Goldea е с шипров, цветен мускусен аромат, който въплъщава радостта в най-чистата ѝ форма.
Връхните нотки са отличителни от сладка черница и черен божур, сърцевидните нотки „рисуват“ картина на цъфтящото небе, пресъздадена с цветя на жасмин и тубероза, а базовите нотки са от черен мускус, сърце от пачули и ветивер.
Флаконът
Флаконът е завършващият хипнотичен и символичен елемент от парфюма. Около гърлото се увива емблематичната Serpenti – символ на съблазън и живот, жизнена змия с кралски знак за сила.
Римското небе и ценните моменти, в които Слънцето, Луната и Земята са в перфектна линия е уловен в дизайна, който е обновен с по-кръгли, лъскави и съвременни форми.
Кутията е с преплетена геометрична структура в чувствена отворена мрежа, която напомня за предизвикателната природа на Serpenti. Искрящ със златни акценти, флаконът се отличава с блестящи диаманти, оформени от бижутерите на марката.