Жените винаги са били царе на пазаруването. Не е случайно, че модата, аксесоарите и обувките са голямата им страст, от тях като че никога няма достатъчно.

Когато обаче стане въпрос за закупуване на автомобилни гуми, настава една масова паника, която обикновено завършва с обаждане до татко, батко или гаджето.

Именно с тази цел ви предлагаме съвместния проект на Tialoto.bg с Continental. С него ще ви представим автомобилните гуми на колата като обувките на жената и ще внесем малко яснота какви са приликите.

И тъй като идва време да слагаме зимните гуми, ще насочим вниманието ви именно към тях.

Днес ще ви представим модела на Continental WinterContact TS 860 и ботушите на висок ток.

Какво е общото? И двете са най-добрите в класа си, абсолютни победители във всички тестове, но... идват в по-малки размери. С ботушите на ток всяка жена изглежда стилна и елегантна, а моделът добавя класа във визията.

Високите ботуши с ток имат много добро представяне при сняг, колкото и да е изненадващо. Всички жени знаят, че забиеш ли ток в снега – няма шанс да се подхлъзнеш. По същия начин Continental WinterContact TS 860 имат изключително представяне при сняг, стабилни са и имат най-високо ниво на сцепление. Това означава, че автомобилът ще бъде стабилен при зимни условия, а шофирането ще бъде истинско удоволствие.

По същия начин зимните ботуши с висок ток са стабилни, защото предоставят допълнителна подкрепа на глезена и макар да изглежда странно – всъщност са изключително удобни и стабилни за ходене.

Continental WinterContact TS 860 са най-добър продукт при мокри условия, също както и високите ботуши с ток. Гумите имат отлично сцепление на мокра настилка и почти съвършен баланс, най-добро съпротивление при търкаляне и са добри при спиране на сухи настилки.

По същия начин ботушите с висок ток са подходящи както за мокра, така и суха настилка, позволявайки ни да се движим със стил и да бъдем спокойни не само за стабилността, но и за класата си.

Нивото на шум при гумите е при търкаляне и реално е външният шум, предизвикан от гумата, който се измерва в децибели. В случая е около 72dB/2 или в сравнение, съвсем дискретен шум от стъпване с токчета.