Популярната в Европа негазирана напитка, обогатена с витамини и минерали – DrWitt, официално стъпи на българския пазар. Тя е перфектният спътник в ежедневието на динамичния градски човек и се предлага в атрактивна бутилка от 750 мл и три вкуса: DrWitt Relax (касис, черна боровинка и хибискус); DrWitt Antiox (нар и асаи) и DrWitt Fit (манго, лимон и зелен чай).
Негазираните напитки, обогатени с витамини, са предпочитаният спътник в забързаното ежедневие на хората в активна възраст, които тренират редовно в свободното си време и държат на здравословния начин на живот и балансираното хранене. Този вид напитки са неразделна част от деня на модерните хора, желаещи да надградят ритуала си за хидратация с допълнителна доза витамини и минерали, както и да опитат нещо ново и вдъхновяващо. Те имат нужда от лесен прием на ежедневната доза витамини, необходима на тялото да функционира оптимално, както и от напитка със сладък вкус и ниски калорийни нива. За тях ежедневната консумация на вода, обогатена с витамини, е най-логичният избор.
„Младите и активни градски хора четат внимателно етикетите и се интересуват от качеството и състава на продуктите, които консумират ежедневно. Щастливи сме, че вече можем да им представим DrWitt – бранд, който отговаря на техния лайфстайл и изисквания, включително и с модерната визия на бутилката си от 750 мл и конкурентната си цена“, заяви Савина Паликарева, Маркетинг мениджър на „Тимбарк България“.
Напитките с марка DrWitt включват в състава си минерална вода от извора Апента в Унгария и са с приятен, освежаващ вкус, а освен това грабват окото с енергизиращите си цветове и различни комбинации от витамини и минерали. DrWitt може да бъде намерен както в познатите вериги супермаркети в големите градове, така и в по-малките търговски обекти в цялата страна. Продуктът е най-новото попълнение в портфолиото на „Тимбарк България“, част от Maspex Wadowice Group – една от най-големите компании в сектора на хранително-вкусовата промишленост в Централна и Източна Европа.
За DrWitt
DrWitt е международен бранд негазирана, безалкохолна напитка, обогатена с витамини и минерали, който е на българския пазар от началото на 2021 г. Благодарение на специалната си формула, продуктът ефективно хидратира, утолява жаждата и доставя на организма нужните витамини и минерали. На българския пазар продуктът се предлага в бутилка от 750 мл и с три вкуса: DrWitt Relax (касис, черна боровинка и хибискус); DrWitt Antiox (нар и асаи) и DrWitt Fit (манго, лимон и зелен чай). Допълнителна информация за DrWitt можете да научите от официалния уебсайт за България: www.drwitt.bg













Продължителните разходки удължават живота
Как са свързани бракът и дълголетието
Късна емисия
2024 г. вероятно е била най-горещата в последните 125 хил. години
Пробив в създаването на диаманти с помощта на електрони
В Китай се готвят да изстрелят ракетата Long March 2F с пилотирана мисия Shenzhou 21
SpaceX разработва „опростен“ подход към лунната мисия Starship
Във Ферари са решили бъдещето на Люис Хамилтън
Как един защитник се превърна в голмайстора на Тотнъм
Одобриха продажбата на ЛА Лейкърс в НБА
Само един мач ще се изиграе на Боксинг Дей от Висшата лига
Дневен хороскоп за 1 ноември, събота
Михаела Филева влиза в главна роля в мюзикъла „Тайната на музиката“
4 задължителни неща, които трябва да носите на Задушница
Cebu Pacific наема самолети от „България Еър“ за натоварения зимен сезон
Откриха нови сигнали в мозъка, чрез които се диагностицира Паркинсон
Кои храни са най-вредни за мозъка?
Как да разпознаем инфекциозна мононуклеоза в детска възраст?
Какво е козметичен фастинг и защо набира популярност?
Остави коментар