Пролетта и постите преди Великден са идеалното време, в което човек може да отслабне и пречисти организма. Така хем няма да яде животински продукти, хем ще извае тялото. За целта трябва да си изготви подходящ хранителен режим и да започне да спортува.

Не е нужно да се ограничавате твърде много, важното е да имате воля и да се избавите от някои вредни навици като похапването на пържени храни, бургери, пакетирани сладкиши и други.

Продължаваме да ви представяме най-важното за популярни диети, с които може да влезете отново в по-старите си дрехи. Ето какво трябва да знаете за картофената диета:

Напоследък се говори, че картофите съдържат твърде много въглехидрати и хора с определени здравословни проблеми трябва да ги избягват. Това е така, но останалите преспокойно може да отслабнат с тях, защото в 100 грама картофи има едва 70-80 калории (зависи от сорта). Зеленчукът съдържа витамин C, калий, скорбяла, нишесте, а белтъкът в него е богат на аминокиселини. Консумацията му намалява до голяма степен общото количество холестерол в тялото.

Ако обичате да ядете картофи, може да пробвате диетата с тях, която е само за 3 дни. Разбира се, те не бива да са пържени.

Първи ден

Закуска: 1 варен картоф без сол, 1 чаша (малка купичка) кисело мляко (нискомаслено)

Обяд: 2 варени картофа без сол, 1 чаша (малка купичка) кисело мляко

Вечеря: 2 чаши кисело мляко

Втори ден

Закуска: 1 чаша кисело мляко

Обяд: 2 варени картофа без сол, 1 чаша кисело мляко

Вечеря: 1 варен картоф без сол, 1 чаша кисело мляко (малка купичка)

Трети ден

Закуска: 1 варен картоф без сол

Обяд: 1 варен картоф без сол, 1 чаша кисело мляко

Вечеря: 1 чаша кисело мляко

Отслабни през пролетта: Точкова диета

Киселото мляко подобрява работата на метаболитната система и зарежда стомаха с полезни бактерии.

Ако се спазва стриктно, диетата може да ви помогне да свалите до 5 килограма за 3 дни. В комбинация с упражнения за натоварване на различни части на тялото, резултатите може и да са по-добри.

Ако решите да изпълнявате диетата за повече от 3 дни, задължително се консултирайте с вашия лекар или специалист по хранене и диетика.