IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Как да постигнете стегната форма

4 май 2019 07 40

Съвети за перфектно тяло

Снимка: iStock

Снимка: iStock

Ако вече сте тръгнали на фитнес, поздравления. Направили сте първата крачка към по-стегнато тяло. Доста хора мечтаят да имат изваяни форми докато стоят пред телевизора и похапват сладкиши или чипс. Но пътят към красиво тяло минава през залата и волята да тръгнете натам е най-важното нещо, което трябва да притежавате. Процесът на стягане звучи доста труден и неприятен, осеян с доста лишения и усилия. Но всъщност той има много позитивни ефекти. Освен, че се чувствате по-енергични и по-добре в тялото си, физическата активност е полезна и за здравето. Ако искате да направите страхотна фигура за лятото, имате още малко време.

Следвайте тези съвети и ще се хвалите на плажа със стегнато тяло. 

Упражнения всеки ден


Снимка: iStock

Звучи банално, но упражненията са едно от най-важните неща за хубаво тяло. Не трябва да прекалявате, но пък е хубаво да имате всекидневна програма, която да спазвате. Ако искате да отслабнете, правете по-интензивна тренировка. Например, направете едно бързо ходене рано сутрин за около час. По някое време може да преминете и към леко тичане и, когато се почувствате готови - да бягате за цял час. Не трябва да имате болки по време на упражнението. Затова, ако почувствате дискомфорт, спрете за почивка. Но запомнете, че все пак ще имате все пак леки мускулни разтежения, които обаче са напълно нормални. Може да е досадно, но това означава, че тялото ви се променя в по-добра посока. Преди и след всяка тренировка правете загрявка. След упражненията пийте вода и яжте храни, които съдържат протеини.

Яжте правилните храни в правилния грамаж


Снимка: iStock

Независимо колко много тялото ви иска сладко вместо порция броколи, опитайте се да му забраните. Захарта ще провали всичко, което сте правили в залата. Дори само едно малко десертче ще наруши баланса в тялото, към който се стремите. Опитайте се да замените глада за сладко с плодове и зеленчуци, които ще ви доставят достатъчното количество витамини и ще ви заситят. Ябълката успява да залъже тялото за 3-4 часа. Зелените зеленчуци като грах и броколи също помагат в процеса на отслабване. Ако все пак не можете да издържате без месо, придържайте се към леките месни продукти като пилето. Опитайте се да ядете шест пъти на ден, но по малки порции вместо да ядете по-големи ястия, но два пъти по-малко. Това ще ви помогне да дишате равномерно по време на тренировките и да не се задъхвате, защото ще в тялото ви ще има по-малко храна,която то ще обработва. 

Следете си калориите, които приемате всеки ден


Снимка: iStock

Калориите, които влизат в тялото ви са от огромно значение за стегнато тяло. Хубаво е да имате малък дневник, в който си записвате всяко ястие с колко калории е. Задачата е доста досадна и изисква време, за да намерите точните грамажи за вас, но накрая всичко се отплаща с перфектно тяло, по което всички ще се заглеждат. 

Спете 


Снимка: iStock

Сънят е важен за презареждане на батериите. Много от нас имат работа, която трае осем часа на ден, а ако ходите и на фитнес след това, времето за сън рязко намалява. Но това може да навреди на тялото. Минимум шест часа сън помагат на организма да се възстанови и да е готов за другия ден. Ако обаче се чувствате уморени след работа, може да легнете за кратка дрямка преди упражненията. Но не заспивайте за цяла вечер. 30 минути са напълно достатъчни. Така хем ще имате сили за тренировката, хем ще спите и през нощта.

Мотивация


Снимка: iStock

Един от най-важните фактори за добра форма е постоянството. Волята да отидете до залата е от ключово значение за стегнато тяло. Най-добрият начин да останете мотивирани е да си поставите цел, към която да се стремите. 

Автор - снимка
Автор на статията:
Дарена Найденова

КоментариКоментари