Рекламата е царицата на провокацията.
В океана от стоки и услуги, който ни залива ежедневно, това да накараш потребителите да видят, запомнят, разпознаят и закупят точно твоя продукт, е нещо много повече от талант и амбиция.
Не е чудно тогава, че рекламистите и копирайтърите по големите рекламни агенции са едни от най-ценните и високоплатени служители, защото именно тези симпатяги трябва да измислят как точно, по дяволите, да ни пробутат това или онова.
Изобщо не е лесно.
Винаги когато стане въпрос за презервативи обаче, ситуацията придобива съвсем други измерения.
Многократно сме се чудили, как става така, че щом опре до рекламна кампания на контрацептиви, криейтърите просто надминават себе си и, окрилени от една чудна муза, ни поднасят истински шедьоври, които са едновременно страхотно остроумни и забавни, лесни за възприемане и достатъчно провокативни, че да ги запомните до живот.
В галерията сме ви подбрали петдесетина от най-скандалните, най-смешните и най-оригинални реклами на презервативи.
И ако авторите и концепциите е различни, посланието е само едно: ПАЗЕТЕ СЕ!
В горещото, знойно и емоционално лято ние бихме ви посъветвали същото.
А сега се съблечете и скочете в галерията.




Стотици хора са загинали или изчезнали след "Калмаеги" на Филипините
Църковен празник на 6 ноември - почитаме паметта на Свети Павел
Опасна ли е за Земята черната дупка Gaia BH1
Как да пробудим съзнанието си
В САЩ откриха, че човешкото сърце е способно на самовъзстановяване
Най-голямата паяжина в света е открита в пещера между Албания и Гърция
Лудогорец ще излиза от кризата с бой над Ференцварош
Спортът по телевизията днес, 6 ноември
Мачовете по телевизията днес, 6 ноември
България го закъса: Съдбовно решение за Карлос Насар
Овесени кексчета с ягоди и крема сирене
Нумерологична прогноза за 6 ноември
Таро карта за 6 ноември, четвъртък
Дневен хороскоп за 6 ноември, четвъртък
Какво прави музиката с нашето тяло?
Използвате ли изкуствен интелект? А знаете ли как се отразява на мисленето?
Гъбична инфекция на половия член – какво представлява и защо се появява?
УМБАЛ „Лозенец“ стартира кампанията „Мовембър 2025“ в подкрепа на мъжкото здраве
Остави коментар
fixed
( преди 15 години )