Love.net бе детрониран от първото място в българския боксофис тази седмица от анимацията за деца и възрастни „Рио". Пернатото животно Блу е предпочетено за гледане от 18 960 зрители, като събраните пари от триизмерната анимация са над 197 хил. лв. На второ място остава българската лента, която за първите десет дни е гледана от 76 602 души и е събрала 550 хил. лв., пише dnes.bg.
Само за 14 дни обаче „Love.net" влезе в класацията на филмите с най-висок бокс офис в България за всички времена като в момента се намира на 29-о място, изпреварвайки заглавия като „Сексът и градът" и „Туристът".
Филмът „Love.net" на режисьора Илиян Джевелеков още на втората седмица премина така наречената „психологическа граница" от 100 000 зрители. 101 981 вече са гледали лентата, а натрупаният приход от билети до момента е 693 727 лв.