IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Chernomore Start.bg Posoka Boec

С какво един обикновен канадец спечели интереса на Coca Cola

21 януари 2013 11 00

И как едно хоби може да се превърне в успешен бизнес

Снимка: Joel Robinson

Снимка: Joel Robinson

Джоел Робинсън е на 27 години и помага за поддръжката на един канадски университет. Вдъхновен от работата на фотографа на Vogue Тим Уокър, мъжът започва да прави снимки и да си "играе" с тях. Така в един момент хобито му се превръща в бизнес.

Джоел поства снимки в мрежата, на които той се превръща в малко човече, нищожно в сравнение с обкръжаващите го предмети. На една от снимките, качени в Flickr, има и бутилка Coca Cola, която е като гигант до неговата крехка фигура.

От компанията забелязват таланта на младежа и го канят за съвместни проекти.

„Някой от компанията случайно е попаднал на снимките... Миналата година те ме попитаха дали могат да я споделят в Twitter. Месец по-късно ме помолиха да направя снимки, които да провокират позитивни асоциации. Те направиха списък с думи, които аз трябваше да облека в кадри. Направих около 30. После ме помолиха да да правя още и още всяка седмица.", сподели Джоел пред MailOnline.

Робинсън от малък залита по изкуството. Той е рисувал от хлапе. Също така се е занимавал и професионално с фотография, но успява да си купи качествен апарат едва преди 5 години.

В момента Джоел работи по проект съвместно с Coca Cola, а също така от година прави корици и за корейското списание за кафе Coffee Today.

Вижте част от творбите на талантливия канадец в галерията ни.

Автор - снимка
Автор на статията:
Мария Господинова

КоментариКоментари

TwyGFzhXDxFUJUIv ( преди 12 години )
That's 2 cvleer by half and 2x2 clever 4 me. Thanks!
Отговори Сигнализирай за неуместен коментар