„Изкуство от обувки“ се казва новата рекламна кампания пролет-лято 2014 на прочутия френски дизайнер на обувки Кристиан Лобутен. Повече от ясно е, че кампанията е вдъхновена от епохата на Барока и по-точно от картините на фламандския художник Петер Паул Рубенс, както и от работата на Клод Моне и Ван Гог.
Кадрите са дело на фотографа-художник Питър Липман, който е уловил образите на ослепителните обувки и чанти на марката, на фона на флорални декори. Това не е първият път, когато френският дизайнер си сътрудничи с американския фотограф, за да създадат образи, вдъхновени от известни картини. Двамата са го правили и през 2011 г.
В общи линии новата кампания, сама по себе си, също може да бъде разглеждана като произведение на изкуството, тъй като модната колекция идеално се съчетава с флоралните шедьоври на импресионизма. Обувките са в пастелни цветове и нюанси, точно като тоновете в картините.
Вижте и другите снимки от колекцията в галерията ни!




Бърнаутът достига рекордни нива в света през 2025 г.
Планетата е в опасност: Микропластмасата в океаните няма да изчезне и след 100 години
Три сока за баланс на кръвната захар
Съвети за по-добър живот
Музиката намалява риска от деменция с 39%
Ново радиоизображение показа Млечния път в неочаквани цветове
Среща със Слънцето: Междузвездната комета 3I/ATLAS премина през перихелия си
Минало и извънземни: Какво крият дълбоките води под леда на Антарктида
Спортът по телевизията днес, 30 октомври
Мачовете по телевизията днес, 30 октомври
Олимпиакос не успя да си отмъсти на Монако
Рома продължава да е лидер с Наполи
Дневен хороскоп за 30 октомври, четвъртък
Месечен хороскоп за ноември
Бъди звездата на града с новата колекция NINE WEST!
Женски хороскоп за ноември
Микроинсултът не е дребен инцидент – защо спешната реакция определя съдбата на мозъка?
Как да изберем зимна шапка? Стилово ръководство
Защо топлият душ намалява напрежението?
Какво е синдром на Кушинг?
Остави коментар
hjj
( преди 11 години )