Ако сте от хората, които не са стриктни привърженици на здравословното хранене, вероятно от време на време си позволявате да ядете бургери. Може би дори обичате да опитвате различни видове от тях.
Едва ли обаче някога сте си представяли, че може да съществуват толкова странни и същевременно истински бургери, както в поредицата „Fat & Furious Burger“.
Тя е дело на графичните дизайнери Томас Уейл и Куентин Вайсбух, които започнали своя проект на шега по време на една обедна почивка.
И така две години по-късно резултатът е повече от задоволителен. Техните бургери са като произведения на изкуството и напълно годни за консумация.
През 2014 година двамата дизайнери дори публикуват готварска книга с над 60 рецепти за бургери. И макар никой от тях да не е професионален готвач, Томас и Куентин постоянно експериментират с различни хранителни съставки.
Разбира се, невинаги техните опити се оказват успешни. Двамата обаче не пестят средства за своите експерименти – един бургер с креативен дизайн може да струва 6 евро, а понякога и дори повече от 50 евро.
Влезте в нашата галерия и макар да не може да опитате странните бургери на графичните дизайнери, то поне се насладете на техните креативни трансформации.




Опасна ли е за Земята черната дупка Gaia BH1
Как да пробудим съзнанието си
В САЩ откриха, че човешкото сърце е способно на самовъзстановяване
Най-голямата паяжина в света е открита в пещера между Албания и Гърция
Обрат и драма в Баку: Челси стигна до 2:2 срещу Карабах
Шампионска лига започна с огромни сензации
От Лудогорец: Имаме сили да се противопоставим на Ференцварош
Вечното дерби наближава: Обявиха най-силните страни на Левски и ЦСКА
Дневен хороскоп за 6 ноември, четвъртък
От хип-хоп клубовете в Харлем до подиумите на Висшата мода – историята на streetwear стила
5 кристала, които ще повишат вибрацията в дома ви
2 зодии с голям напредък до края на 2025
Какво прави музиката с нашето тяло?
Използвате ли изкуствен интелект? А знаете ли как се отразява на мисленето?
Гъбична инфекция на половия член – какво представлява и защо се появява?
УМБАЛ „Лозенец“ стартира кампанията „Мовембър 2025“ в подкрепа на мъжкото здраве
Остави коментар