Седмицата на мъжката мода в Милано приключи и от нея определено лъхаше на зима.
Повечето от облеклата бяха за носене на открито - от обемните плетива, до тежките обувки на D&G, които посветиха цялото си шоу на "живота по пистите".
Дизайнерите изтъкнаха, че Икономическата криза определено е оставила своите последици и върху мъжката конфекция.
Оказа се, че продажбите са намалели с 10 процента през 2009 г. в сравнение с предишната година. Това са и най-големите загуби в историята за италианската мъжка мода.
"Сега е време за истински дрехи, които стават за носене", коментир Миуча Прада зад кулисите след представянето на зимната си колекция.
Общо погледнато дори моделите са спортни, но по-скоро шик, а не размъкнати.
Класическите елементи на мъжкото облекло: пуловери, широки панталони, сака и палта определено доминираха над по-рискованите авангардни идеи, популярни през миналото десетилетие.
Дързостта сега се изразява в детайлите, изпипването и високотехнологичните тъкани.
Костюмите и вратовръзките, както и елегантното вечерно облекло почти изцяло отсъстваха от Седмицата на модата в Милано - още едно потвърждение, че дизайнерите искат продажби, а не признание.
"Мъжката конфекция е опасна област", каза Доменико Долче.
В нея са възможни много повече начини да се гледа на модата, отколкото при дамската конфекция.
Седмицата на модата в Милано не беше изключение - няколко дизайнери се отклониха от предначертаното за "истинските дрехи".
Донатела Версаче представи киберпънк, DSquared2 избра кръстоска между опръскания с кръв хокеист и герои на шоуто "Роки хорър". (Вижте снимки тук.)
Зимният силует на моменти е обемен, но никога не е огромен.
Сакото е широко, но панталоните са тесни.
Черното и сивото остават любимите цветове за есенно-зимния сезон, с ярки проблясъци от жълто, зелено и червено. Плетивата са навсякъде, понякога комбинирани с кожа.
Обувките са за ходене на открито, но не са маратонки. Те са със солидна подметка, но са кожени. Саковете са големи, от фина кожа и напомнят на едновремешните.
Във вторник колекцията си представи и Джорджо Армани. Модната къща бе предпочела романтика пред спортния тип.
Мъжът Armani се увива в удобни плетива и топли краката си в гети от овча кожа. Силуетът е сдържан - с прави панталони и вталени сака. Палтата му изглеждат фини, но са подплатени с кожа. (Вижте снимки от ревюто тук.)
D&G представиха най-оптимистичната, а вероятно и най-продаваема колекция от четирите дена ревюта. Те заложиха на един ден по пистите - от сутрешното бягане за загряване до среднощното парти в топлата хижа.
Дизайнерите показаха обемни скандинавски пуловери, плетени шапки и шалове, ботуши за сняг и лъскави скиорски екипи. За мъжете, които искат вечер да са елегантни в ски курорта, има мек и сексапилен кадифен смокинг.
Темата на колекцията им съответства на новата тенденция за смесване на мода и спорт. "Тя е добра и за двете страни" - каза Стефано Габана след ревюто.
Разглрдайте ревюто на D&G горе, в галерията.
Вижте още:









Румен Христов: 558 хил. работят в публичния сектор, който харчи материални блага
Има скрит бюджетен дефицит, заяви Любомир Каримански
Желязков за бизнеса и бюджета: В кошера можем да жужим и жилим, но трябва да правим мед
Рецепта за мързелива баница с кисело мляко и сирене
Как да пробудим съзнанието си
В САЩ откриха, че човешкото сърце е способно на самовъзстановяване
Най-голямата паяжина в света е открита в пещера между Албания и Гърция
James Webb открива следи от първите гигантски звезди
Вечното дерби наближава: Обявиха най-силните страни на Левски и ЦСКА
Исторически сезон за Левски: В Мечата прегръдка
Бившата на Ямал вече мачка чаршафите с друга звезда + СНИМКИ
Флик каза дали напуска Барселона
От хип-хоп клубовете в Харлем до подиумите на Висшата мода – историята на streetwear стила
5 кристала, които ще повишат вибрацията в дома ви
2 зодии с голям напредък до края на 2025
Милена Аврамова за филма „Рожден ден“: Вселената започва да работи, когато правиш нещо хубаво
Какво прави музиката с нашето тяло?
Използвате ли изкуствен интелект? А знаете ли как се отразява на мисленето?
Гъбична инфекция на половия член – какво представлява и защо се появява?
УМБАЛ „Лозенец“ стартира кампанията „Мовембър 2025“ в подкрепа на мъжкото здраве
Остави коментар
Anitu
( преди 15 години )