IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Chernomore Start.bg Posoka Boec

Раздвижена статичност

25 януари 2010 09 45

Рекламните кампании на Balenciaga и Maх Azria за пролет/лято на 2010 са много разчупени и арт. Заслужават внимание

Аплодисменти за Реймънд Майър. Снимки: Fashion

Аплодисменти за Реймънд Майър. Снимки: Fashion

Обикновено обръщаме внимание на моделите и дизайнерите в контекста на модни ревюта. Днес обаче вниманието ни привлякоха две рекламни кампании, които концептуално си приличат, въпреки различното послание, което носят.

Става въпрос за пролетно-летните кампании за 2010 на Вalenciaga и BCBG Max Azria.

И двете са в експериментален дух и са разчупени и изчистени, и в двете моделите "хвърчат" на светъл фон. И при двете е постигнат идеален синхрон между тоалетите и концепцията, но нали това е целта на всяка добре направена реклама.

Автор на първата е известният американсски фотограф Стивън Мейзъл, популярен с работата си за американския и италианския Vogue, както и с фотографиите на Мадона за Sex от 1992 г. Модели са Изелин Стейро, Мирте Маас и Патриша ван дер Флит.

Кампанията е създадена на принципа на колажа, метод, който става все по-полулярен в модната фотография.

Ключов елемент тук е симетрията, която граничи с перфекционизъм.

Усещането, което създава този "похват", може да се нарече "раздвижена статичност". Моделите сякаш са застинали в позите си, но едновременното им хоризонтално и вертикално разположение създава илюзията за динамика.

Автор на другата е швейцарецът Реймънд Майър, който също снима за Vogue.

Тук усещането за лекота и свобода на движенията е много по-изразено, отколкото при фотосите на Balenciaga. 

Може би поради тази причина чувството в публиката, породено от непринудения баланс между моделите (който всъщност е продукт на перфектно използване на Photoshop) и артистизмът в позите, граничи с естетическата удовлетвореност, каквато обикновено се получава след посещението на някоя изложба.

За облеклата и аксесоарите и в двата случая няма какво да кажем - впечатляват както по отношение на цветовете, така и по отношение на дизайна.

Разгледайте ги в галерията горе и споделете мнението си.

КоментариКоментари

dirty_vegas ( преди 15 години )
ne sym syglasna. za vseki ima po neshto. no chovek trqbva da znae kyde da tyrsi, zatova az lichno pazaruvam samo ot 3-4 magazina, t.e. samo 3-4 marki.
Отговори Сигнализирай за неуместен коментар
ev4etolongoria ( преди 15 години )
ev4etolongoria ( преди 15 години )
dirty_vegas ( преди 15 години )
ами кой те кара да ги носиш:P
Отговори Сигнализирай за неуместен коментар
ev4etolongoria ( преди 15 години )
писна ми от електриково зелено, розово и кожено черно...
Отговори Сигнализирай за неуместен коментар
Confusedd ( преди 15 години )
Даа по-кльощави модели не можаха ли да снимат.... И после откъде идват хранителните разтройства :@:@:@
Отговори Сигнализирай за неуместен коментар
estrella ( преди 15 години )
На мен също много ми хареса. Пролетно е, точно :)
Отговори Сигнализирай за неуместен коментар
wildprincess ( преди 15 години )
Много красиво,много пролетно и весело!Сандалите са просто уникални !Цветовете и кройките са нови ,различни, нестандартни,но без да са претенциозни или дразнещи.Много ми харесват!
Отговори Сигнализирай за неуместен коментар