Изглежда не само дизайнерите Висша мода са притиснати от Световната криза и са принудени да стават все по-креативни и да съобразяват колекциите си с най-належащите нужди на потребителите.
Иновативност проявиха и от една от най-популярните и обичани компании за спортни стоки – Adidas.
За да се преборят със своите конкуренти от Puma и Nike, дизайнерите на култовите кецове и облекла, станали любими на не едно поколение, решиха да използват нестихващата от десетилетия мания по кино-революцията „Междузвездни войни“.
Adidas, която е втората по големина в света компания за спортни стоки след Nike, в началото на месеца пусна на пазара първата си колекция, посветена на култовата сага, която включва кецове "Принцеса Леа", якета "Дарт Вейдър" със сваляща се качулка и много други стоки, „брандирани“ с любимите на милиони образи.
Представянето на колекцията бе подкрепено от един от най-големите привърженици на марката - хип хоп легендата Снууп Дог.
Adidas представя колекцията си 33 години, след като първият от поредицата филми на Джордж Лукас излезе по световните екрани.
"Междузвездни войни е филм за надеждата. Той представя идеята, че една личност може да промени нещата", посочва Хауард Хофман, президент на Лукас Лайсънс към компанията Лукасфилм.
Кецове, посветени на светлинните мечове на джедаите, струват около 200 долара - те имат микропроцесори "за добро и зло" под връзките, които изчисляват времето, разстоянието и скоростта.
За 125 долара пък можете да си купите и мокасини "лодката на Йода".
В галерията горе може да видите междузвездната колекция, а тук ви предлагаме да се насладите на рекламата, с участието на Снууп Дог, която е просто умопомрачителна.