Всички мечтаем за съвършено лято.
На него е подчинена и новата колекция пролет/лято на 2010 на марката Marc O'Polo, a резултатът е традиционната за бранда модерна визия в класически скандинавски стил.
Най-новото попълнение в магазина на Marc O’Polo в столичния мол Сердика Център са артикулите от Пролет/Лято 2010, предназначени за най-горещите летни дни.
Една от безусловните гаранции за комфорт на новите предложения на Marc O’Polo са естествените материи, които са запазена марка на бранда от самото й създаване през 1967 г.
Моделите са изработени изцяло от лен и много фин органичен памук, отглеждан и обработван без химикали и без изкуствени оцветители.
Естeствеността на материите определя и цветовете, които Marc O’Polo препоръчва за лятото. Това са бялото, екрюто и светлите нюанси на розово, лилаво и синьо, които придават още по-голяма изтънчeност и класа на тоалета.
Заедно с традиционните за гардероба на дамите облекла, за лято 2010 Marc O’Polo предлага и изключително романтични и женствени рокли и туники.
Като допълнение към цялостната визия на модерната Marc O’Polo жена са сандалите и аксесоарите – също от изцяло естетвени материи.
Удобство, класа и комфорт са част и от гардероба на модерния Marc O’Polo мъж през лято 2010.
Актуалната визия за тях са късите панталони, ленените ризи, тишърти, сака, също от естeствени материи.
За Marc O’Polo
Марката е създадена през 1967 г. в Швеция.
Модният бранд е лидер в примиум сегмента на ежедневно облекло.
Петте думи, които характеризират марката и са част от нейната философия, са естественост, качество, изчистени линии, индивидуалност и иновативност.
Това са и основните ценности, чрез които Marc O’Polo „комуникира” със своите клиенти от самото си създаване.
Вижте новата колекция в галерията