Diesel си е Diesel.
И определено знае как да провокира.
Страхотната кампания на модната марка „Be Stupid” (Бъди Глупав) удари пазара и накара хиляди очи да се завъртят около орибитите си и хиляди езици да се изплезят.
Някои я намразиха, някои се влюбиха в нея.
По наше мнение, по-голям брой са вторите.
Не е изненада, че Diesel решиха да разширят концепцията и да я вкарат като промоционална на новата им колекция бельо и бански за това лято.
Ефектът е също толкова приятен, а що се отнася до моделите: свежи, изчистени и оригинални.
Дизайнерите са заложили и това лято на триъгълните горнища и свежите шарени цветове, като, за разкош, за добавили по чифт очички отзад на бикините, точно където се пада дупето.
Глупави или не, сигурно е, че всички които решат да заложат на тези модели ще изглеждат страхотно и определено ще накарат околните да оглупеят.
Разгледайте моделите горе, в галерията.
Това е просто Diesel.









Радев наложи вето върху закона за "Лукойл" и ДАНС
Мъж заплаши с пистолет и обра студент от Германия в центъра на София
Икономист: Ще има бюджетна криза - инвеститори си тръгват от България
Втора мощна слънчева експлозия за денонощие
Китай отложи завръщането на „Шънчжоу-20“ след сблъсък
Китай стартира първия в света ториев реактор
Всички резултата и класирания в НХЛ
Арсенал чупи рекорди, Артета грее от щастие
Ще има ли уволнение? Скандал в Берое, кметът на Стара Загора изригна мощно
Има ли кой да спре баварската машина?
Есенни маникюри с огнени цветове за късмет според фъншуй (+Снимки)
5 ферментирали храни за супер имунитет през цялата година
Протеинов тост с авокадо и бурата
Таро карта за 5 ноември, сряда
Йога при мигрена
Оток на ръцете или краката след операция
Риновируси и напреднала възраст – защо обикновената настинка не е безобидна след 65 години?
Какви методи за лечение на рака на стомаха предлага съвременната медицина?
Остави коментар
pyceHka
( преди 15 години )