Diesel си е Diesel.
И определено знае как да провокира.
Страхотната кампания на модната марка „Be Stupid” (Бъди Глупав) удари пазара и накара хиляди очи да се завъртят около орибитите си и хиляди езици да се изплезят.
Някои я намразиха, някои се влюбиха в нея.
По наше мнение, по-голям брой са вторите.
Не е изненада, че Diesel решиха да разширят концепцията и да я вкарат като промоционална на новата им колекция бельо и бански за това лято.
Ефектът е също толкова приятен, а що се отнася до моделите: свежи, изчистени и оригинални.
Дизайнерите са заложили и това лято на триъгълните горнища и свежите шарени цветове, като, за разкош, за добавили по чифт очички отзад на бикините, точно където се пада дупето.
Глупави или не, сигурно е, че всички които решат да заложат на тези модели ще изглеждат страхотно и определено ще накарат околните да оглупеят.
Разгледайте моделите горе, в галерията.
Това е просто Diesel.










Рецепта за пълнени питки с кайма и лук
Опасна ли е за Земята черната дупка Gaia BH1
Как да пробудим съзнанието си
В САЩ откриха, че човешкото сърце е способно на самовъзстановяване
Най-голямата паяжина в света е открита в пещера между Албания и Гърция
Няма как ЦСКА да е аутсайдер срещу Левски
Обрат и драма в Баку: Челси стигна до 2:2 срещу Карабах
Шампионска лига започна с огромни сензации
От Лудогорец: Имаме сили да се противопоставим на Ференцварош
Дневен хороскоп за 6 ноември, четвъртък
От хип-хоп клубовете в Харлем до подиумите на Висшата мода – историята на streetwear стила
5 кристала, които ще повишат вибрацията в дома ви
2 зодии с голям напредък до края на 2025
Какво прави музиката с нашето тяло?
Използвате ли изкуствен интелект? А знаете ли как се отразява на мисленето?
Гъбична инфекция на половия член – какво представлява и защо се появява?
УМБАЛ „Лозенец“ стартира кампанията „Мовембър 2025“ в подкрепа на мъжкото здраве
Остави коментар
pyceHka
( преди 15 години )