Да създадеш един наистина оригинален и новаторски каталог на модна марка е трудно. Само помислете колко много рекламни кампании излизат на ден!
И колко много от тях остават едва забелязани, точно поради липсата на интересен поглед върху модата и дадените модели.
За щастие, положението с каталога на есенната колекция за 2010 на гиганта Prada е фантастично, и в двата смисъла. До такава степен фантастично, че дрехите останаха леко на заден план, поне в нашите очи.
Каталогът сякаш оживява, благодарение на уникалния ретро похват на неговите създатели - илюстраторите Alexander Reichert и Fausto Fantinuoli и фотографът Phillip Meech.
Модели са Миранда Кер, Лара Стоун, Моника Ягасиак... които се лутат в размитото, но много цветно, пространство между фантазията и реалността.
Разгледайте фантастичния каталог в галерията.
Фантазия от Prada
18 август 2010 12 16Каталогът на есенната колекция за 2010 на гиганта Prada е фантастично, и в двата смисъла
Фантастично. Снимки: Fashion










Моторист се заби в кола край Софийския университет (+ВИДЕО)
Пристигна първият влак, който ще замени руските машини в метрото в София (+ВИДЕО)
В САЩ откриха, че човешкото сърце е способно на самовъзстановяване
Най-голямата паяжина в света е открита в пещера между Албания и Гърция
James Webb открива следи от първите гигантски звезди
Американски физик за възможността 3I/ATLAS да има извънземен произход
Нов проблем за Мбапе
Голяма новина: Интер и Милан официално закупиха "Сан Сиро"
Челси се кани на Барселона и Арсенал
В Манчестър Юн разкриха грандиозни планове за бъдещето
От хип-хоп клубовете в Харлем до подиумите на Висшата мода – историята на streetwear стила
5 кристала, които ще повишат вибрацията в дома ви
2 зодии с голям напредък до края на 2025
Милена Аврамова за филма „Рожден ден“: Вселената започва да работи, когато правиш нещо хубаво
Какво прави музиката с нашето тяло?
Използвате ли изкуствен интелект? А знаете ли как се отразява на мисленето?
Гъбична инфекция на половия член – какво представлява и защо се появява?
УМБАЛ „Лозенец“ стартира кампанията „Мовембър 2025“ в подкрепа на мъжкото здраве
Остави коментар