Обичаме 90-те и същевременно изпитваме една нестихваща носталгия към тази културна епоха, защото тя е последната с истински индивидуализъм и големи звезди.
Както и преди сме казвали, в САЩ това е времето на грънджа, на Кърт Кобейн, на тежките наркотици, на възхода на дарк културите, на негърските плитки, на супер успешните поп групи, на знаменитите R&B диви.
В Европа тотално доминира английското с неговия brit pop, brit банди и brit карета, техно и рейв партитата и световноизвестните хаус ди джеи.
90-те – последната епоха, когато младите се бореха за независимост и се бунтуваха – е, далеч не, като по времето на раждането на контракултурата, но все пак се бунтуваха.
Разказвам ви всичко това, защото Beefeater за пореден път реши да върне времето назад и да ни пренесе в прословутата английска столица, с четвъртото от станалите вече традиция в София модни Be Londonized партита.
И така Нестандартното модно шоу и парти под надслов ME MYSELF AND I се случиха в галерия Индустриална 11.
Ревюто бе дело на независимите лейбъли Ham&Eggs и tochka, които пресъздадоха провокативния индивидуалистичен стил на Лондон от 90-те.
Разходката назад във времето ни преведе през триумфиращия индивидуализъм на street модата, brit pop течението, момичешките и момчешките групи и първите електронни рок групи.
Ревюто на London Dress Code 90’s представи колекция от 30 модела, които бяха разделени на по-дарк и "по-поп" стил: точно като двете господстващи модни течения през 90-те.
На подиума видяхме пресъздадени ключови образи като фаталната жена, мъжът от 90-те и boy band момчето.
Основните цветове черно, бяло и червено бяха в тениски с надписи, едро шотландско каре в сака, панталони и рокли, щампи-разработки на британското знаме и прилепнали черни дамски гащеризони тип „жената котка“. Не липсваха и класическите прави дънки и дрехи от цветен латекс и дантела.
Ревюто изобилстваше от стилизиран кариран авангард: обемна риба, котка, слон и лисица, ползвани като аксесоар към тоалета, ушити от същия плат. Дантела и ефирни щамповани платове закриваха лицата на някои модели, намигвайки към темата за егото и неговите прояви.
"90-те позволяват на целия свят да общува, да се смесва, да си взаимодейства за първи път, по хиляди начини, както си иска. Всеки има индивидуален почерк и може да си го позволи, още повече – очаква това у другия. Човекът е себе си.“, обясниха значението на своите творения дизайнерите.
Дали успяха да го изразят на добре, проверете и вие в галерията горе.








Хороскоп за всички зодии за 10 ноември: Предизвикателства и успехи
Кое прави ремонтите на електромобилите скъпи?
Три билки при хипертония
Почина оперната прима Стефка Евстатиева
MeerKAT засече радиосигнал от междузвездната комета 3I/ATLAS
Неочаквано откритие: Момиче намери на плажа следи от гигант на 200 млн. години
Канадски учен твърди: Извънземни се крият на Луната и шпионират Земята
Учени откриха „блуждаеща“ планета, която поглъща 6 млрд. тона вещества в секунда
Нищо ново: Алекс Николов отново над всички
В Лудогорец публично назоваха големия виновник за невижданата криза
ЦСКА доминира над Левски във Вечното дерби от четвърт век
Цветомир Найденов „захапа“ здраво треньора на Левски
Дневен хороскоп за 10 ноември, понеделник
Седмичен хороскоп за 10 – 16 ноември
Седмична таро прогноза за 10 – 16 ноември
Трапезата на Свети Мина
Епидемия от самота и отсъствие на принадлежност мъчи съвременния човек
Приемът на мелатонин се свърза с повишен риск от сърдечна недостатъчност
Доц. д-р Красимира Христова с международно признание на световния форум по хипертония в Китай
Мобилни екипи на Националния център за психосоматика осигуряват психологична грижа за пациенти с тежки заболявания в София
Остави коментар
wildprincess
( преди 14 години )