Тази реклама прилича доста на една стара кампанията на марката за козметика „Dove", в която участваха закръглени, "истински" жени.
В нашата галерия можете да видите снимките от тази кампания. M&S е предпочела да се освободи от слабите модели в полза на анонимни, "обикновени" жени, с които клиентките им да могат по-лесно да се идентифицират.









"Спаси София": ПП-ДБ предлагат двойно по-скъпо паркиране без истинска реформа
Обедна емисия
James Webb открива следи от първите гигантски звезди
Американски физик за възможността 3I/ATLAS да има извънземен произход
Втора мощна слънчева експлозия за денонощие
Китай отложи завръщането на „Шънчжоу-20“ след сблъсък
ВИДЕО: Арда - Левски
ВИДЕО: ЦСКА - Монтана
ВИДЕО: Черно море - Лудогорец
ВИДЕО: Манчестър Сити - Борнемут
Лесни трикове за намаляване на кортизола
Спектакълът „В зеницата на самотата“ на Диана Досева ще бъде представен на Фестивала на авторския театър
От хип-хоп клубовете в Харлем до подиумите на Висшата мода – историята на streetwear стила
Микроизневяра – какво представлява?
УМБАЛ „Лозенец“ стартира кампанията „Мовембър 2025“ в подкрепа на мъжкото здраве
Само 40% от българите водят здравословен начин на живот, показва голямо здравно проучване
Какво е наследствена непоносимост към фруктоза?
Какви ползи ни носи райската ябълка?
Остави коментар
Не се обиждам на нор
( преди 10 години )