Тази реклама прилича доста на една стара кампанията на марката за козметика „Dove", в която участваха закръглени, "истински" жени.
В нашата галерия можете да видите снимките от тази кампания. M&S е предпочела да се освободи от слабите модели в полза на анонимни, "обикновени" жени, с които клиентките им да могат по-лесно да се идентифицират.









Рекордно откритие: Гигантска паяжина с над 111 000 паяка
Главният архитект на София отговори на Терзиев: Няма да подам оставка
Посолството на Великобритания отговори на Борисов за санкциите по "Магнитски"
Как да пробудим съзнанието си
В САЩ откриха, че човешкото сърце е способно на самовъзстановяване
Най-голямата паяжина в света е открита в пещера между Албания и Гърция
James Webb открива следи от първите гигантски звезди
Синя лудост! Вижте какво направиха феновете на Левски за Вечното дерби с ЦСКА
Кошмарна новина за Локо София
Обявиха програмата на България за Евроволей 2026
Роби Кийн за кризата в Лудогорец: Тази ситуация може да бъде опасна за Ференцварош
От хип-хоп клубовете в Харлем до подиумите на Висшата мода – историята на streetwear стила
5 кристала, които ще повишат вибрацията в дома ви
2 зодии с голям напредък до края на 2025
Милена Аврамова за филма „Рожден ден“: Вселената започва да работи, когато правиш нещо хубаво
Какво прави музиката с нашето тяло?
Използвате ли изкуствен интелект? А знаете ли как се отразява на мисленето?
Гъбична инфекция на половия член – какво представлява и защо се появява?
УМБАЛ „Лозенец“ стартира кампанията „Мовембър 2025“ в подкрепа на мъжкото здраве
Остави коментар
Не се обиждам на нор
( преди 10 години )