IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Victoria's Secret е най-известната модна марка в Америка

17 декември 2012 15 40

Модната марка изпреварва класически брандове като Ralph Lauren и Tommy Hilfiger

Ангелът на Victoria's Secret Адриана Лима; Снимка: Reuters

Ангелът на Victoria's Secret Адриана Лима; Снимка: Reuters

Victoria's Secret е най-популярната марка в САЩ. Това показват резултатите от анкета на модния онлайн сайт WWD, където гигантът за бельо оглавява класацията Топ 100 на най-предпочитаните марки в Америка. Само за тази година Victoria's Secret реализира продажби за 6,12 милиарда долара.

Fruit of the Loom, Lee и Timex изпреварват Tommy Hilfiger и Ralph Lauren в челната десетка. Бижутерският гигант Tiffany & Co е класиран едва на 60-то място. Подреждането на модните марки е съставено въз основа на гласуване. В него взели участие жени на възраст между 18 и 64 години, чиито среден доход на домакинството е над 50 000 долара.

Анкетираните трябвало да оценят доколко са запознати с 1008 предварително подбрани модни марки. Оказва се, че успехът на Victoria's Secret се крие в мащабната ѝ реклама в онлайн, печатни и телевизионни медии, пише вестник Daily Mail.

PINK е по-млад лейбъл на Victoria's Secret. Марката е насочена главно към жени на възраст между 18 и 22-годишна възраст. Засега той остава в дъното на класацията, а именно на 94-то място.

На втора позиция застава модният бранд Hanes, чийто слоган гласи „Първото име на Америка в комфорта от 1901 година”. Трикотажната марка отделя повече от 50 милиона долара за рекламен бюджет. В някои реклами участват и популярни лица като Куба Гудинг Джунър, с помощта на които привличат ново поколение последователи.

Ралф Лорън, снимка: Reuters

Old Navy заема трета позиция, а марки като Levi’s, Nike, Calvin Klein, Lee, Gap намират място в челната десетка. Чуждестранни модни гиганти като лондонския лейбъл Burberry и италианските модни къщи Gucci и Giorgio Armani също са включени в престижната класация.

В заключение на резултатите от WWD допълват: „Както винаги марки, които отделят най-много средства за маркетинг и реклама, и имат най-голямо разпространение в масовите канали на дребно, получават най-висока оценка”.

TТому Хилфигер, Снимка: Reuters

Автор на статията:
Милена Алексиева

КоментариКоментари