Едва ли имате съмнения какви ще бъдат актуалните пролетно-летни тенденции за тази година, гледайки кампаниите на повечето модни брандове. Време е да започнете да добавяте нови попълнения към гардероба си, тъй като вече е ясно и какво ще е водещо при аксесоарите и бижутата през топлите месеци.
Испанската компания Tous най-накрая разкри своята очарователна пролетно-лятна кампания. Луксозната марка показа новите си зашеметяващи творения по един интересен и запомнящ се начин. Лице на настоящата кампания е моделът Лоулоу Роберт, която има повече от атрактивен партньор в лицето на кученцето Тито Пом.
Прекрасните снимки са заснети в Лос Анджелис от фотографа Марио Соренти. На фона на много цветя и изисквана обстановка, красивата Лоулоу показва своите цветни и обемисти бижута. Популярното кученце Тито се превръща не само в един от акцентите на кампанията, но и достойно заема ролята на модел на бижута.
За лятната си колекция дизайнерите на Tous черпят вдъхновение от чувството на радост и свобода. В резултат на това испанските продукти за пролет-лято 2013 са масивни, зрелищни и цветни. Въпреки голямата си форма, бижутата излъчват блясък и елегантност. Някои от тях пък са като истински цветя.
Новата колекция на марката Tous може да бъде определена най-точно с думата женствена. Тя изобилства обеци, колиета, гривни и пръстени, които се отличават със сложен дизайн и романтичен чар. Влезте в нашата галерия и се уверете сами.