3. Balenciaga Spring/Summer 2014С участието на Даря Вербови, фотограф – Стивън КлайнВтората рекламна кампания, която създава Александър Уонг като криейтив директор на марката, разчита на притегателната сила на Даря Вербови, която е лице и на кампаниите за пролет-лято на Celin и Mango. Силно прибрана назад сребриста коса и натежали клепачи от грим, Даря е жена, която е сериозна и хладна. Тази визия именно се очаква да тласне марката към нови измерения в стила и продажбите.Снимка: Balenciaga
Наблюдавайки модните ревюта, социалните мрежи, списанията, модните форуми и рекламните кампании на модните марки за предстоящия сезон, едно е сигурно – в облика на модата промяната е в ход.
Въвеждането на нов сезон и нова линия често е свързано с въвеждането на съвсем нов образ на марката. Идеята е да се преоткрие нейният познат образ, но в по-чиста форма, с ново амплоа, което не е съвсем различна визия, а по-скоро еволюция на съществуващата. Това е и посланието, което отправят модните къщи към почитателите си във всяка рекламна кампания.
Valentino представя своята меланхолична девойка, което се приема като запазен знак на образа на жената Valentino, но я поставя сред скалист ландшафт, напомнящ пустинен пейзаж.
В Celine творческият директор Фиби Фийло запазва любимото си лице на модела Даря Вербови и Юрген Телър, но добавя и това на Джулия Нобис, а това вдъхва смелост на иначе предсказуемата рекламна визия. Само два сезона начело на модната къща, но Стефано Пилати възражда сексапила на модната линия Agnona, като използва изразителността на Дри Хемингуей.
Ето и 10 от най-интересните рекламни кампании за предстоящия сезон.
1. Givenchy Spring/Summer 2014
С участието на Ерика Баду, Мария Боргез, Азия Чоу, Ебони Рилей, фотограф – студио Mert and Marcus
Рикардо Тиши заслужено защити репутацията си на креативен директор с еднакъв успех и в колекциите на модната къща, но и на рекламната ѝ политика. Този сезон рекламната кампания се радва на индивидуалността на носителката на Grammy Ерика Баду, която е послужила за вдъхновение за цялата пролетно-лятна колекция. Компания ѝ правят други три дами, които не са свързани професионално със света на модата.
Останалите девет рекламни кампании за пролет-лято 2014 може да разгледате в галерията.