7. KENZO Spring/Summer 2014С участието на Девън Аоки и Пол Буше в списание Toilet PaperТози сезон творческите директори на Kenzo Умберто Леон и Керъл Лим (основатели и на марката Opening Ceremony) продължиха партньорството си с Пиерпаоло Ферари, Маурицио Кателан и Миколи Талсо от новаторското списание за изкуство Toilet Paper. Резултатът от това сътрудничество е рекламна кампания, която е истински визуален капан за окото. Кадрите са във фотоилюстрирана форма, която миксира образите на мъж, жена и роба. Това е и умишлената препратка към японското манга изкуство.Снимка: Kenzo
Наблюдавайки модните ревюта, социалните мрежи, списанията, модните форуми и рекламните кампании на модните марки за предстоящия сезон, едно е сигурно – в облика на модата промяната е в ход.
Въвеждането на нов сезон и нова линия често е свързано с въвеждането на съвсем нов образ на марката. Идеята е да се преоткрие нейният познат образ, но в по-чиста форма, с ново амплоа, което не е съвсем различна визия, а по-скоро еволюция на съществуващата. Това е и посланието, което отправят модните къщи към почитателите си във всяка рекламна кампания.
Valentino представя своята меланхолична девойка, което се приема като запазен знак на образа на жената Valentino, но я поставя сред скалист ландшафт, напомнящ пустинен пейзаж.
В Celine творческият директор Фиби Фийло запазва любимото си лице на модела Даря Вербови и Юрген Телър, но добавя и това на Джулия Нобис, а това вдъхва смелост на иначе предсказуемата рекламна визия. Само два сезона начело на модната къща, но Стефано Пилати възражда сексапила на модната линия Agnona, като използва изразителността на Дри Хемингуей.
Ето и 10 от най-интересните рекламни кампании за предстоящия сезон.
1. Givenchy Spring/Summer 2014
С участието на Ерика Баду, Мария Боргез, Азия Чоу, Ебони Рилей, фотограф – студио Mert and Marcus
Рикардо Тиши заслужено защити репутацията си на креативен директор с еднакъв успех и в колекциите на модната къща, но и на рекламната ѝ политика. Този сезон рекламната кампания се радва на индивидуалността на носителката на Grammy Ерика Баду, която е послужила за вдъхновение за цялата пролетно-лятна колекция. Компания ѝ правят други три дами, които не са свързани професионално със света на модата.
Останалите девет рекламни кампании за пролет-лято 2014 може да разгледате в галерията.