Концепцията на H&M за устойчиво развитие на модата съдържа в себе си послание за съхранение на природата и промяна в начина, по който гледаме и ползваме модата в името на това.
Именно тази идея бе в основата на събитието, което се проведе вечерта на 9 април и събра много известни личности в магазина на H&M на бул. „Витоша“ 6 за лансирането на две нови колекции на марката – Conscious и Conscious Exclusive. От 10 април колекциите влизат в магазините на шведския моден гигант.
Сред гостите, които показаха своята съпричастност към тази идея, бяха Теодора Духовникова, Нина Николина, Сантра, Рут Колева, Миленита, Мария Силвестър, Диана Любенова, Явор Бахаров, VenZy, Михаела Филева и Надя от Deep Zone (вижте снимки в галерията). Всички те и останалите гости на събитието имаха привилегията да направят първи ексклузивен шопинг на фона на соул-изпълнението на Белослава, музиката на Мартен Роберто и пролетните коктейли на водка Absolut.
Подкрепата си за по-устойчиво бъдеще на модата те всички изразиха, като се включиха в инициативата за събиране на стари и ненужни дрехи. Тази събота, 12 април, пред магазин H&M на бул. „Витоша“ 6, всеки ще може да предаде торбата си с дрехи и да получи талон за 15% отстъпка на продукт по избор. Това е начин да отправите своето послание за устойчиво бъдеще на модата и да покажете, че въпреки, че сме нейни консуматори, можем и искаме да ѝ се наслаждаваме така, че да съхраняваме източника на това богатство – природата.
Conscious Exclusive е специално създадена лимитирана колекция от бляскави модели с детайли в театрален стил, изработени от висококачествени материи и вдъхновени от фламенкото и бохемския стил. Тя е налична у нас в магазина на H&M на бул. „Витоша“ 6. Колекцията Conscious представя по-ежедневен и модерен стил със задължителни модни артикули от по-устойчиви материи. Тя ще се продава във всички магазини на марката.
През 2013 г. H&M представи първата си колекция, направена от рециклирани материали от инициативата за събирането на стари и ненужни дрехи в магазините, както и удвояването на използвания по-устойчив памук в производството на бранда. Заедно с това H&M представя своя нов CleverCare етикет, който дава насоки на клиентите как да се грижат по разумен начин за своите дрехи.