fallback

Агенти на Кейт Мос шокираха Коледа със садо-мазо бельо

27 November 2006 10:58

Agent Provocateur, една от „най-провокативните“ марки за луксозно дамско бельо представи новата си колекция; рекламно лице на марката е Кейт Мос

Вижте колекцията на "агентите-провокатори" в детайли...тукAgent Provocateur, една от „най-провокативните“ марки за луксозно дамско бельо, представи новата си колекция на интимно шоу в Берлин. Тенденциите на марката, чието рекламно лице е непослушната топ манекенка Кейт Мос, са представени в 18 серии, всяка от тях носеща женско име. Най-провокативна е колекцията, носеща името на Дита Парло, скандална актриса от ерата на нямото кино. Бельото в Дита е повече от минималистично, изработено от PVC и лак в садо-мазо дух. Най-загадъчно и „строго“ е бельото, носещо името на рекламното лице на компанията Кейт Мос. В Кейт са представени прозрачни корсети от черен тюл, обточени с френска дантела.
Доста палави са моделите в линията Фантазия, а лелеяната мечта за всеки мъж е скрита в линията Патриция. Френска дантела, шифон и голяма доза спотаена чувственост се крие в Шарлот. Истинска червена перверзия е разкрита в линията Кристи. И докато новата колекция жъне успехи в предколедните дни, рекламното лице на марката Кейт Мос, е на път да скъса рекламния си договор. Причината е лична. Оказало се, че собственичката на Agent Provocateur Серена Рийс е забъркала афера с басиста на британската рок банда The Clash. Дотук нищо лошо, стига рок момъка да не беше женен за най-добрата приятелка на 32-годишната топ моделка. Фрустрирана от постъпката на шефката на фирмата за бельо, Кейт възнамерява да прекрати договора си. Все пак Кейт, която е стана манекенка на годината, прибира по 2 млн. долара на година от агентите-провокатори, така че нищо чудно и да размисли. Вижте колекцията на "агентите-провокатори" в детайли...тук
Сподели
мода тенденции обувки стил модели рокли чанти манекенки дънки дизайнери ревюта moda
0 коментара
fallback