Още след първия поглед изводът е един: Модата не се е променила и все пак се обличаме еднакво, с някои дребни персонални разлики.
„Накрая човек може да каже, че книгата е една борба, война с обществото: все повече и повече големи компании улавят в мрежите си хората, произвеждайки дрехи и това не се променя. Но в книгата можеш да видиш възможността да добавиш нещо лично във визията си“, обяснява датчанинът.
Кадри от книгата може да видите в галерията ни.







Убийството в София: Жена е простреляна четири пъти
Наталия Киселова: Не съм изненадана от поведението на Борисов
Магнитни бури през ноември 2025 г.: Кои са най-опасните дати
2024 г. вероятно е била най-горещата в последните 125 хил. години
Пробив в създаването на диаманти с помощта на електрони
В Китай се готвят да изстрелят ракетата Long March 2F с пилотирана мисия Shenzhou 21
Синя лудост! Феновете на Левски удариха в земята тези на ЦСКА
Националка на България аут от битка за 100 000 долара в Мексико
Всички резултати и класирания в НХЛ
Аморим призна, че е имал съмнения за бъдещето си в Юнайтед
Любовен хороскоп за 3 – 9 ноември
Дневен хороскоп за 1 ноември, събота
Протеинови палачинки с извара
3 картини разкриват какво ви очаква през ноември
Откриха нови сигнали в мозъка, чрез които се диагностицира Паркинсон
Кои храни са най-вредни за мозъка?
Как да разпознаем инфекциозна мононуклеоза в детска възраст?
Какво е козметичен фастинг и защо набира популярност?
Остави коментар