Още след първия поглед изводът е един: Модата не се е променила и все пак се обличаме еднакво, с някои дребни персонални разлики.
„Накрая човек може да каже, че книгата е една борба, война с обществото: все повече и повече големи компании улавят в мрежите си хората, произвеждайки дрехи и това не се променя. Но в книгата можеш да видиш възможността да добавиш нещо лично във визията си“, обяснява датчанинът.
Кадри от книгата може да видите в галерията ни.








Камерите с изкуствен интелект започват да изпращат глоби на шофьорите в Гърция
„Космически океан“ край черна дупка: Откриха най-големия воден резервоар във Вселената
Магнитни бури през ноември 2025 г.: Кои са най-опасните дати
2024 г. вероятно е била най-горещата в последните 125 хил. години
Пробив в създаването на диаманти с помощта на електрони
Заради затвора: Бекер се разминал със Синер
Жребият отреди голямо дерби в турнира за Купата на Германия
Иван Иванов стартира срещу №125 в света в Атина
ЦСКА 1948 ще държи Левски под пара в битката за титлата
Нумерологична прогноза за 3 ноември
Дневен хороскоп за 3 ноември, понеделник
Седмичен хороскоп за 3 – 9 ноември
Седмична нумерологична прогноза за 3 – 9 ноември
Откриха нови сигнали в мозъка, чрез които се диагностицира Паркинсон
Кои храни са най-вредни за мозъка?
Как да разпознаем инфекциозна мононуклеоза в детска възраст?
Какво е козметичен фастинг и защо набира популярност?
Остави коментар