IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Chernomore Start.bg Posoka Boec

Версаче направи луксозен десант в България

16 февруари 2007 16 35

Луксозната италианска марка откри в София първия си бутик за аксесоари на Балканския полуостров; В колекцията пролет-лято има хитове, като чанта за 5000 лв., слънчевите очила са между 250 и 600 лв.

Версаче направи луксозен десант в България

През последните няколко месеца интересът на големите модни марки към българския пазар чувствително се засили. За стъпването си у нас някои се възползваха от площите, предлагани от откритите големи търговски центрове (Marks&Spencer, Oviesse, Springfield), други отварят самостоятелни представителни магазини.

Атака към българския пазар правят обаче не само марки от средния ценови клас, а и най-луксозните брандове.

Сред последните е и Версаче, чийто първи бутик в България бе открит снощи в столицата.
 
Магазинът, намиращ се на ул. „Леге“ 1, е само за аксесоари и е единственият, специализиран в тази насока сред останалите обекти на марката на Балканския полуостров, обясниха за Investor.bg от пресофиса на SMG Fashion, които представляват Versace у нас.
 
Плановете на компанията са до една година да бъде отворен и магазин за облекла висша мода.

Засега основният таргет остават клиентите в София, въпреки че SMG Fashion, които разпространяват още Betty Barcley и Escada, имат и мултибрандов бутик във Варна.
 
“Не можем да се ангажираме с предвиждания за брой на бутици с марката Versace в България в по-дългосрочен период, тъй като пазарът на луксозни стоки остава сравнително тесен”, коментираха от SMG Fashion.
 
Дрехи на миланската модна къща всъщност се продават у нас от 2004 г., когато бе открит бутик Versus на вносителя. От SMG Fashion не предоставят данни за реализираните продажби в него, но откриването на специализиран бутик свидетелства за успешна реализация на продаваните продукти. Сред предлаганите аксесоари са чанти (с цени между 2500 лв. до 5000 лв.), обувки (700-1500 лв.), колани (500-800 лв.), слънчеви очила (250-600 лв.) и др. от колекцията пролет-лято 2007.

Сред хитовете е дамска чанта от щраусова кожа за 4995 лв. и дамски часовник с 99 диаманта на стойност 10 000 лв. Все пак има и бижута, които са с по-поносими цени – колиета и гривни с монограма на Versace, струващи около 500 лв. за отделното изделие.  

Мъжете също не са пропуснати, като и за тях има редица дизайнерски решения с марката на Донатела Версаче.

Почитателите на международните модни марки скоро ще имат още по-голям избор от навлизащи в България вериги. До няколко седмици се очаква първият аутлет на испанската Zara, на по-късен етап у нас ще стъпи и фирмата за младежка мода NewYorker.

КоментариКоментари