IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Chernomore Start.bg Posoka Boec

Зелено и палаво от Джей Ло

18 септември 2007 13 48

Дженифър Лопез представи третата си модна марка, наречена Just Sweet, колекцията й пролет-лято 2008 повелява жените да са в късо, зелено и блестящо

Зелено и палаво от Джей Ло

„Нещо, което всяка жена би облякла“. Това твърди Дженифър Лопез за своята съвсем прясна модна линия Just Sweet (“Просто сладка", ако решим да преведем начинанието на Джей Ло).

Латино дивата представи колекцията пролет-лято 2008 г. от новата си марка по време на Седмицата на модата в Ню Йорк в средата на септември.

Всъщност дрехите на Джей Ло са предназначени за по-млади жени, но времената сега са такива, че и жените на 40 често посягат към тийн модата.

„Младите момичета, които ще облекат тези дрехи, ще се почувстват много шик и стилни. От своя страна жените, които са по-възрастни ще се почувстват по-млади, по-палаво настроени и заредени със свежа енергия. Наистина е добър микс”, споделя 28-годишната звезда за колекцията си.

Много зелено, много апликации. О, да. И много късо. Всичко в колекцията на Дженифър, предназначена за пролет-лято 2008, е много късо.

И много блясък. Буквално.

Най-вече в сребърно. И Джей Ло упорито налага един нов цвят, наречен палаво прашен, а също така и пиратско розово и ментово зелено, разбира се.

Диагонални райета, прилепнали дънки и клинове от деним, широки суичъри с качулка властват в идеите на Дженифър.

Новата линия JustSweet е третата модна марка, която певицата и актриса пуска на пазара. Тя трябва да запълни празнината между първата й марка
J.Lo, която е за блузи, тениски и дънки и Sweetface – линия висша мода от високия ценови клас.

Дрехите от JustSweet ще са на цени между 30 и 70 долара.

Автор на статията:
Tialoto.bg

КоментариКоментари