IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Chernomore Start.bg Posoka Boec

Все по-елегантни. Мъжете през 2009-та

16 февруари 2009 09 56

Българската модна марка „Desizo Monni“ представи първата си самостоятелна колекция за сезоните пролет-лято 2009 и есен-зима 2009/2010

Изтънченият мъж, чийто вкус се променя, макар и стилът му на обличане да остава подчинен на класиката. Снимки: Божидар Марков

Изтънченият мъж, чийто вкус се променя, макар и стилът му на обличане да остава подчинен на класиката. Снимки: Божидар Марков

Българската модна марка „Desizo Monni“ представи първата си самостоятелна колекция на 12-ти февруари във Военния клуб.

Главният дизайнер на модна къща „Lagerfeld“ Улрих Франке бе специален гост на събитието и двете колекции мъжка мода за пролет-лято 2009 и есен-зима 2009/2010 преминаха под обстрела на опитното му дизайнерско око.

Колекцията за топлия сезон носи името „Ново начало“, а тази за студения - „Насоки в класиката“.

Дрехите са произведени по класическа италианска технология, наследена от майсторите в бранша - Gianfranco Ferre, Cerruti, Armani и Valentino.

Основен акцент в изработката на облеклата е свеждането до минимум на типичното подлепване на дрехата, с цел тя да остане „жива“ и мека.

Липсата на скованост в кройката, способността на сакото да следва движенията на тялото и да запази формата си в продължение на години, се дължи именно на тази технология.

Цялостната концепция на „Desizo Monni“ е материализиране на идеята за комфортни и „олекотени“ мъжки костюми, с перфектна конструкция и преминали почти изцяло през ръчна изработка.

Колекцията е адресирана към изтънчения мъж, чийто вкус се променя, макар и стилът му на обличане да остава подчинен на класиката.

Това е мъжът, който обръща внимание на перфектно изпипаното изделие и е чувствителен към детайлите.

Ето един елегантен преглед на мъжа в модата, горе, в слайдшоуто.

КоментариКоментари