Новородените деца на бащата на обувките – Christian Louboutin, ще се покажат зад витрините на скъпите модни бутици в началото на есента.
Най-новата колекция на дизайнера за сезон Есен/Зима 2009-2010 е интерпретация на модерната жената и връзката й с миналото.
Първообразът на вечната и знойна жена се разкрива в специално съградени мизансцени от Средновековието и Ренесанса, които застиват под таланта на известния фотограф Питър Липман.
Чисто новата рекламна кампания на марката обувки показва една малка част от тенденциите за идните студени месеци.
Високи плътни токове, открити пръсти, заострени боти, фолклорни мотиви, крокодилска кожа, бохемски шик и кралско високомерие ще са стилната подложка под краката на жените.
Фотосесията за рекламата предлага снимки, превърнати в картини, отразяващи различни сфери от ежедневието и живота далеч във времето назад.
Настоящето се влива в миналото като оттенък. Образът на обувката намира мястото си сред декори на цветни екзотични плодове, сладките изкушения на Мария Антоанета, мистичен интериор на средновековна библиотека, плячка след успешен улов и др.
Обувките отварят гърди за прохладна глътка въздух, а ние вече имаме повод да не съжаляваме, когато есента дойде.
Вижте снимки от фотосесията, горе, в слайдшоуто.
Обувки-шедьовър в рамка
3 юни 2009 11 03Чисто новата рекламна кампания на обувки показва една малка част от тенденциите за идните студени месеци

Снимки, превърнати в картини. Снимки: AMY
Сподели
Коментари


Коментари
