От няколко дни насам всички модни блогове говорят само за това как Лили Алън е станала рекламно лице на Шанел.
Повечето мнения са силно възмутителни, защото образът на Шанел е за нещо стилно, изискано, едва ли не недостижимо за обикновените хора и изобщо – продукти, за които да си мечтаеш.
В същото време образът на Лили Алън е много, ама много далече от „нещо стилно, изискано и недостижимо“.
Истината обаче е, че Лили всъщност не рекламира обожествения Шанел 5, а линията чанти, които са много по-достъпни, поне като внушение.
На всичкото отгоре самият Карл Лагерфелд я е избрал, а да му се противоречи на него за мода е малко прекалено.
Освен това самата фотосесия е толкова, толкова стилна, че изобщо не разбираме консервативния плач на някои от модните специалисти.
Да, Лили се напива, пее обута в каубойски ботуши, малка е на възраст и се държи като лошо момиче, но с този си ход марката определено ще спечели онези, за които Катрин Деньов не значи нищо.
Спираме с разсъжденията, снимките от фотосесията са горе в галерията, много са приятни и в любимото ни черно и бяло.
Всички имаме нужда от нови лица.