Младостта продава точно толкова, колкото и сексът.
Това твърдение намира своето доказателство в рекламната фотосесия за пролет/лято 2011 на испанската марка Pull & Bear.
В нея има нещо много лолитско, невинно, младежко, свободно...
Точно като дните през лятната ваканция, прекарани в селската къща, близо до някое езеро или река.
Дрехите също покриват тези летни "изисквания", а цветята в косите, сплетени на плитки, напомнят за едни добре познати (в стилово отношение) десетилетия на миналия век.
Фотограф е Txema Yeste.
Разгледайте галерията, в която господстват лято и свобода.




Костадин Костадинов, "Възраждане": Лагард иска да заграби резервите ни, не искаме еврото
Двама души загинаха в катастрофа край Оногур
Рецепта за тиквена крем супа с джинджифил
Гуцанов: Осигурителните вноски ще бъдат увеличени
Учени предупредиха за засилване на слънчевата активност
От Токио до Ню Йорк само за час: Започват суборбитални полети
„Космически океан“ край черна дупка: Откриха най-големия воден резервоар във Вселената
Магнитни бури през ноември 2025 г.: Кои са най-опасните дати
В Левски потриват доволно ръце преди дербито с ЦСКА
Пада нова треньорска глава в родната Първа лига
Законите на УЕФА! Решението за скандалното пловдивско дерби е ясно
Трансферна издънка на Ман Юнайтед върна Бетис към победите в Ла Лига
5 есенни супи с малко въглехидрати
9 стъпки от аюрведа, които трансформират живота към по-добро
Протеинова салата с кисело мляко и грозде
Нумерологична прогноза за 3 ноември
Възли и рак на щитовидната жлеза - кога има повод за притеснение?
Менопауза – естествен преход, който може да бъде преодолян с лекота
Три ключови аспекта за повече здраве в студените дни
Стенокардията е израз на стеснение на коронарните съдове на сърцето
Остави коментар