Докато Блейк Лайвли се вживява в ролята на лице на линия чанти на Chanel, колежката й от "Клюкарката" Лийтън Мийстър се превърна във влюбена дама специално за Vera Wang.
Поводът е парфюмът на дизайнерката Lovestruck.
Гледайки кадъра, заснет от Картър Смит, всъщност ни се струва, че не тя е влюбената, а вперилият жаден поглед в нея мъж.
Посланието е ясно - поръси се с новия аромат на Vera Wang и той ще бъде твой!
Много хора определиха кампанията като "прекалено сладникава", но, разбира се, за феновете на сериала това е един чудесен повод да видят младата брюнетка извън ролята на Блеър Уолдорф.
Въпреки че между кампаниите на пръв поглед няма нищо общо, решихме да ги сравним. Просто защото двете млади дами вече са спрягани за "новите модни икони".
Поне за подрастващото население...
Коя от двете е по-добрият модел, преценете в галерията горе.





Запалиха семейни автомобили на инспектор от Главната инспекция по труда в Монтана
За децата на Мъглиж: Топли дрехи и ученически пособия за малчуганите
В сезона на грипа: Недостиг на ваксини в аптечната мрежа
„Космически океан“ край черна дупка: Откриха най-големия воден резервоар във Вселената
Магнитни бури през ноември 2025 г.: Кои са най-опасните дати
2024 г. вероятно е била най-горещата в последните 125 хил. години
Пробив в създаването на диаманти с помощта на електрони
Ямал скъса със секси рапърка
Неймар се завърна, но Сантос не спечели
Джамал Мусиала скоро се завръща в игра?
Арда обяви кошмарна новина
Седмична нумерологична прогноза за 3 – 9 ноември
Любовен хороскоп за ноември
Възстановяване на самочувствието след раздяла – какво помага?
3 упражнения, с които да намалите мазнините около талията при перименопауза
Откриха нови сигнали в мозъка, чрез които се диагностицира Паркинсон
Кои храни са най-вредни за мозъка?
Как да разпознаем инфекциозна мононуклеоза в детска възраст?
Какво е козметичен фастинг и защо набира популярност?
Остави коментар