IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Chernomore Start.bg Posoka Boec

В ново амплоа. Лийтън и Блейк като рекламни лица

3 май 2011 05 15

На Chanel и Vera Wang

Снимка: Carter Smith

Снимка: Carter Smith

Докато Блейк Лайвли се вживява в ролята на лице на линия чанти на Chanel, колежката й от "Клюкарката" Лийтън Мийстър се превърна във влюбена дама специално за Vera Wang.

Поводът е парфюмът на дизайнерката Lovestruck.

Гледайки кадъра, заснет от Картър Смит, всъщност ни се струва, че не тя е влюбената, а вперилият жаден поглед в нея мъж.

Посланието е ясно - поръси се с новия аромат на Vera Wang и той ще бъде твой!

Много хора определиха кампанията като "прекалено сладникава", но, разбира се, за феновете на сериала това е един чудесен повод да видят младата брюнетка извън ролята на Блеър Уолдорф.

Въпреки че между кампаниите на пръв поглед няма нищо общо, решихме да ги сравним. Просто защото двете млади дами вече са спрягани за "новите модни икони".

Поне за подрастващото население...

Коя от двете е по-добрият модел, преценете в галерията горе.

Автор на статията:
Tialoto.bg

КоментариКоментари