Миналото е бездънен източник на вдъхновение за модните дейци (дизайнери, фотографи, стилисти). И като казваме минало, имаме предвид "минало" в най-широкия смисъл на думата.
От Византия до по-близкото такова (тук включваме всички десетилетия на 20-ти век, от 20-те до 90-те години).
Най-сигурният начин да придобиеш ясна представа за модата от миналото е като отвориш един стар, класически брой на някоя модна библия. За по-сигурно, залагаме на Vogue.
В случая не става дума за фотосесия, а за рекламна кампания на марка бельо, публикувана в брой на списанието от 1972 година.
Разликата със силно сексуализираните и буквални модерни реклами е потресаваща.
Само един поглед на кампанията ще ви разкаже толкова много, колкото може да се прочете в някоя енциклопедия (с история на бикините, примерно).
Още винтидж вдъхновения:
Коментари