За щастие на едни и за нещастие на други, Изабели Фонтана е новото лице на Mango.
Както добре си спомняте, преди на тази "позиция" бе Скарлет Йохансон.
С избора на ново рекламно лице, рекламната кампания също поема в друга посока. Още повече, че зад обектива е не кой да е, а самият Тери Ричардсън.
Неговият маниер на работа неслучайно е един от най-копираните. Премахването на какъвто и да е било фон или декор кара Изабели да изпъкне още повече.
Не само Изабели, а и тоалетите от новата есенна колекция, които са много по-дръзки и секси от обикновено.
Тесни кожени или раирани панталони, къси рокли и поли, плюс блясък в допустими норми - това, накратко, предлагат от марката.
Колаборацията е изключително успешна, а очите ликуват. В галерията горе.
Вижте и как е създадена фотосесията: